• aaaaa11

syptom 5-7 dagar efter ÄL?

Någon som fått det?
    i så fall vad?
    Min bästis spydde från dag 5 efter äl och hon var gravid..
    SÅ någon annan?

• Svar på tråden syptom 5-7 dagar efter ÄL?
  • Stuffa71

Jag undrar också, så jag puffar lite! Jag hade ÄL den 8/8 och jag känner en ordentlig molande värk i tjejmagen idag, även lite illamående. Och det är ju som sagt bara 3 dagar efter ÄL... Verkar ju helt galet att man kan känna något redan väl??

• Stuffa71

Jag undrar också, så jag puffar lite! Jag hade ÄL den 8/8 och jag känner en ordentlig molande värk i tjejmagen idag, även lite illamående. Och det är ju som sagt bara 3 dagar efter ÄL... Verkar ju helt galet att man kan känna något redan väl??

• cissi24

Jag fick mega ont i mina bröstvårtor efter 5 dagar efter äl. Kunde knappt ta på en tröja för det gjorde såå ont. Så jag visste redan då att jag var gravid o idag har vi en flicka på 4 år

• FiaLotta

Jag hade ägglossning för 6 dagar sedan och har sedan dess haft en molande värk i tjejmagen o stick över äggledarna. Märkligt för jag brukar inte känna så. Har även mått lite illa. Jag hoppas för oss alla att man kan känna det så tidigt =)

• monchichi76

Vid mina båda tidigare graviditeter (tyvärr mf på båda) så fick jag grav.symtom runt dag6 efter ÄL.

Denna gång har jag fått en massa symtom på dag4...vet inte vad jag ska tro eftersom det känns som att vi har haft för liten chans att träffa rätt.
    Är så sugen på att ta ett test, men är bara på BIM-3 än..

• mammageno
    monchichi76 skrev 2009-08-24 21:21:49 följande:
    Vid mina båda tidigare graviditeter (tyvärr mf på båda) så fick jag grav.symtom runt dag6 efter ÄL.Denna gång har jag fått en massa symtom på dag4...vet inte vad jag ska tro eftersom det känns som att vi har haft för liten chans att träffa rätt.Är så sugen på att ta ett test, men är bara på BIM-3 än..
    nnnneneeeeeejjjj! tänk inte så, ta ett test nuuu! om det blir neg. så är det bara för tidigt!
  • mammageno

ja, det låter bra! jag är klistrad här så -bring it on!!!!!

• Martinis84

Spännande tråd ju!
    Jag har BIM på fredag eller söndag. Testade idag, men neg. Men hoppas att det var på tok för tidigt för plusset. Har haft ont i brösten sedan ett par dagar efter ÄL, men nu börjar det nog avta eller så har jag vant mig... Har en sån molvärk i magen så jag tror att det är mensvärk att mensen ska komma när som helst. Så den kankse kommer nu idagarna.

Svar på tråden syptom 5-7 dagar efter ÄL?