• aaaaa11

syptom 5-7 dagar efter ÄL?

Någon som fått det?
    i så fall vad?
    Min bästis spydde från dag 5 efter äl och hon var gravid..
    SÅ någon annan?

• Svar på tråden syptom 5-7 dagar efter ÄL?
  • monchichi76

Testade mig imorse..minus

Så nu sitter man här med tokbrännande värk mot armhålorna och mår illa...i onödan.
    Visserligen är det BIM-3..men jag tror inte att det är orsaken.
    Bara att acceptera och vänta in mensen!

• FiaLotta

Nej nej det kommer ingen mens =) Det var bara 3 dagar för tidigt att testa...plusset kommer =). Jag har BIM nästa vecka på torsdagen. Mår jätteilla idag men fick höra att det går maginfluensa på jobbet så kanske det jag har =(.

• FiaLotta

Hur har det gått för alla? Jag har BIM på torsdag.

• oxle bo

hur har det gått för alla?
    är nyficken,siter här 4 dagar efter ÄL med mensvärk.

• Scones

Hänger på här, jag också. Hade ÄL kring 27-28 aug och har sen ett par dagar haft molvärk kring livmodern. Den kommer och går; just nu ingenting men förut var det en hel del... Hm...

• Böhö

är det nån av er som blivit kännslig mot vissa saker, jag kan t.ex inte ha BH på mig, det kliar som attans, kan heller inte ha halsband + att jag har jätteont i vaderna:S?

• Millis79a

Jag har ont i tjejmagen sedan igår hade ÄL 1-2sept!
    Magen krånglar den med!
    Men vi får se, vi får se!!???

• Mizz

Har också haft stickande och värk i nedre delen av magen. Ibland lite lättare och ibland ganska jobbigt. Känns som man har träningsvärk längst ned i magen. Hade VÄLDIG känning av ÄL denna månaden vilket förvann dagen efter. Återkom sedan i lite mildare skala ytterligare 2 dar senare. Har haft ont sedan dess nu i 5 dar.

• Lääääängtar

min lilla symtom lista:
    Mår illa på kvällen/natten
    Halsbränna
    Molvärk
    Det killas konstigt vid tjejmagen, som om den skulle domna lite
    Trött
    Sjukdomskänsla
    Ibland sticker det i brösten men det brukar bara hålla i sig några sek

Kan ha haft nidis också, det kom lite lite brunt i trosorna 4 dagar efter ÄL
    BIM den 14/9

• Barnlängtan1

Jag har BIM den 10 sept. hade min äl den 26-27 aug . jag fick 7 dagar efter äl sån molvärk som heter duga..samt lite rosa på pappret. har fortfanrade molvärk..känner mig svullen..å reser jag på mig för fort *sticker* det i livmodern å i äggstockarna..eekkk

Svar på tråden syptom 5-7 dagar efter ÄL?