syptom 5-7 dagar efter ÄL?
Någon som fått det?
i så fall vad?
Min bästis spydde från dag 5 efter äl och hon var gravid..
SÅ någon annan?
Någon som fått det?
i så fall vad?
Min bästis spydde från dag 5 efter äl och hon var gravid..
SÅ någon annan?
Testade mig imorse..minus
Så nu sitter man här med tokbrännande värk mot armhålorna och mår illa...i onödan.
Visserligen är det BIM-3..men jag tror inte att det är orsaken.
Bara att acceptera och vänta in mensen!
Nej nej det kommer ingen mens =) Det var bara 3 dagar för tidigt att testa...plusset kommer =). Jag har BIM nästa vecka på torsdagen. Mår jätteilla idag men fick höra att det går maginfluensa på jobbet så kanske det jag har =(.
Hur har det gått för alla? Jag har BIM på torsdag.
hur har det gått för alla?
är nyficken,siter här 4 dagar efter ÄL med mensvärk.
Hänger på här, jag också. Hade ÄL kring 27-28 aug och har sen ett par dagar haft molvärk kring livmodern. Den kommer och går; just nu ingenting men förut var det en hel del... Hm...
är det nån av er som blivit kännslig mot vissa saker, jag kan t.ex inte ha BH på mig, det kliar som attans, kan heller inte ha halsband + att jag har jätteont i vaderna:S?
Jag har ont i tjejmagen sedan igår hade ÄL 1-2sept!
Magen krånglar den med!
Men vi får se, vi får se!!???
Har också haft stickande och värk i nedre delen av magen. Ibland lite lättare och ibland ganska jobbigt. Känns som man har träningsvärk längst ned i magen. Hade VÄLDIG känning av ÄL denna månaden vilket förvann dagen efter. Återkom sedan i lite mildare skala ytterligare 2 dar senare. Har haft ont sedan dess nu i 5 dar.
min lilla symtom lista:
Mår illa på kvällen/natten
Halsbränna
Molvärk
Det killas konstigt vid tjejmagen, som om den skulle domna lite
Trött
Sjukdomskänsla
Ibland sticker det i brösten men det brukar bara hålla i sig några sek
Kan ha haft nidis också, det kom lite lite brunt i trosorna 4 dagar efter ÄL
BIM den 14/9
Jag har BIM den 10 sept. hade min äl den 26-27 aug . jag fick 7 dagar efter äl sån molvärk som heter duga..samt lite rosa på pappret. har fortfanrade molvärk..känner mig svullen..å reser jag på mig för fort *sticker* det i livmodern å i äggstockarna..eekkk