• aaaaa11

syptom 5-7 dagar efter ÄL?

Någon som fått det?
    i så fall vad?
    Min bästis spydde från dag 5 efter äl och hon var gravid..
    SÅ någon annan?

• Svar på tråden syptom 5-7 dagar efter ÄL?
  • Mizz

Precis så får jag också när jag reser mig för fort. Ungefär som om magen inte hinner med att sträcka ut sig om man reser sig för fort.

• Barnlängtan1
    Mizz skrev 2009-09-06 21:23:05 följande:
    Precis så får jag också när jag reser mig för fort. Ungefär som om magen inte hinner med att sträcka ut sig om man reser sig för fort.
    ja visst är det obehagligt..det är så man vill böja sig ner igen..konstig känsla det där..

nu dom senaste 3nätterna har jag varit på toan 3ggr varje natt...fattar itne det heller,,jag går aldrig på toan på nätterna annars..idag är jag super seg i huvvet..
  • Lääääängtar

jag blir aldrig kissnödig när jag sover, är det ett dåligt tecken?
    på dagarna går jag dock nästan vara annan timme

• Barnlängtan1
    Lääääängtar skrev 2009-09-07 11:56:05 följande:
    jag blir aldrig kissnödig när jag sover, är det ett dåligt tecken?på dagarna går jag dock nästan vara annan timme
    nä det är inget dåligt tecken..kan ju vara så att livmodern trycker på blåsan.
  • oxle bo

jag tror att ni är gravida när jag varit gravid så har jag blivit kissnödig(nattetid) en vecka innan BIM

• Barnlängtan1
    oxle bo skrev 2009-09-07 17:59:09 följande:
    jag tror att ni är gravida när jag varit gravid så har jag blivit kissnödig(nattetid) en vecka innan BIM
    oj 1 vecka innan..jag har bara varit kissig dom senaste 3 dagarna...

hade du mensvärk oxå??

jag fick mensvärk 7 dagar efter äl..har det ännu
  • Lääääängtar

men jag bli inte kissnödig på natten så att jag vaknar och måste gå upp, är det ett dåligt tecken?
    På dagen dock måste jag gå en gång i timmen nästan

• Barnlängtan1
    Lääääängtar skrev 2009-09-07 18:08:03 följande:
    men jag bli inte kissnödig på natten så att jag vaknar och måste gå upp, är det ett dåligt tecken?På dagen dock måste jag gå en gång i timmen nästan
    när har du BIM???

sen är alla så olika...vissa känner massor med symptomer vissa inga alls..
  • Lääääängtar
    Barnlängtan1 skrev 2009-09-07 18:17:53 följande:
    när har du BIM???sen är alla så olika...vissa känner massor med symptomer vissa inga alls..
    14/9, har har symtom, så konstigt att jag är så kissnödig när jag är vaken och inte när jag sover, men det kanske kommar!
  • Barnlängtan1
    Lääääängtar skrev 2009-09-07 18:21:03 följande:
    14/9, har har symtom, så konstigt att jag är så kissnödig när jag är vaken och inte när jag sover, men det kanske kommar!
    okej är ju ett tag kvar dit:) jag kan inte svara på det..
Svar på tråden syptom 5-7 dagar efter ÄL?