syptom 5-7 dagar efter ÄL?
Någon som fått det?
i så fall vad?
Min bästis spydde från dag 5 efter äl och hon var gravid..
SÅ någon annan?
Någon som fått det?
i så fall vad?
Min bästis spydde från dag 5 efter äl och hon var gravid..
SÅ någon annan?
Ah, test finns i galleriet:O
gravid
Grattis ni som plussat! Jag testade med CB vanliga idag BIM-3 och fick minus.. tänker se det som ett minus och blicka framåt! Förhoppningsvis kommer inte mensen, men det tror jag nog.. =(
Grattis ni som plussat! Jag testade med CB vanliga idag BIM-3 och fick minus.. tänker se det som ett minus och blicka framåt! Förhoppningsvis kommer inte mensen, men det tror jag nog.. =(
Izzies matte skrev 2009-09-11 16:21:37 följande:
Izzies matte skrev 2009-09-11 18:12:47 följande:
Jag tror jag hade ÄL förra helgen, har precis slutat med ppillrena så jag har ingen riktig koll ännu.
Nu 6 dagar senare har jag ont i tuttarna, har haft "sjukdomssymptom" i veckan och idag har jag haft kraftiga lim/snor-flytningar. (Ursäkta uttrycket)
Förmodligen bara inbillning men jag hoppas..
Vad tror ni?
/A
Hej gott folk!
Jobbade idag på morgonen, slutade tidigt men hann endast vara hemma någon timme innan toaletten blev min bästa vän. Kräktes tre gånger sen fick jag lägga mig några timmar för att piggna till. Nu är jag lika pigg som imorse och avnjuter choklad.
Kan inte vara matförgiftning, och tänker att jag borde vara sämre om det är magsjuka. Min enda förklaring är då att jag är gravid :D Men det verkar lite tidigt tycker jag, min beräknade mens är först om 5-6 dagar, hade som sagt ÄL för mindre än två veckor sedan, kan man så tidigt känna av graviditetssymtom? Mamma kräktes varje dag i nio månader med både mig och min syster, men det känns lite orimligt att känna av symptom nu.
Inbillar mig också att jag är känsligare mot dofter och har varit irriterad de senaste dagarna. Men jag vet ej.
Vad har ni för erfarenheter av detta?
Kram Carolina
Ja man kan få symtom så tidigt. När jag var gravid med min son fick jag symtom en knapp vecka efter ÄL. Fick attacker med frossa, hugg/kramper i livmodern och en NID-blödning. Så det är inte omöjligt, även om jag minns att jag också tänkte "det kan väl inte börja såhär tidigt?" Lycka till!