• s0fie

mammor född 88??

några mer mammor född 88??=)

• Svar på tråden mammor född 88??
  • ToKar
    s0fie skrev 2009-07-13 18:24:01 följande:
    nee det e väl inte drömyrket direkt men trivs än så länge iaf=)jag jobbar hela sommaren utom v 31 så blir det väl sol å bad vi hoppas på att komma iväg utomlands till hösten=)vad gör ni andra i sommar då?
    Jag är mammaledig och mannen har semester snart, då ska vi bada och ladda inför flytten, har köpt radhus i upplands-bro ska flytta om mindre än två månader... Det ska bli roligt, lite mer barnvänligt än Tumba centrum
  • Mamman88
    s0fie skrev 2009-07-13 17:30:03 följande:
    va skönt att vara hemma=)själv har jag börjat jobba men det e rättt så kul de med:)men jag saknar att vara hemma...mamman88:vad ska du plugga till då=)??
    ska plugga upp gymnasiet, vet inte riktigt vad jag vill just nu men det kommer väl så småningom vet iaf att jag vill plugga så jag har en gymnasieutbildning, var tvungen att hoppa av när jag var i 6 månaden med dottern eftersom jag flyttade och blev sedan sängliggandes till hon kom
    Jenna kom den 2 mars 2007 och Melina kom 19 januari 2009
  • Ruggugglan

Här är en till 88:a! Har en dotter född 05 och väntar mitt andra barn som beräknas till den 19:e januari. Är också undersköterska

BF 19 januari.
  • Jessie06

Haha.. Hemskt många undersköterskor..!:) Själv jobbar jag i butik.. Mest i kassan.. Längtar inte tillbaka till jobbet!! Möjligtvis den sociala biten... ;)

• s0fie

Saga080809Alva vad roligt med tvillingar=)
    toKar vad kul att köpa hus=)

• Modin

Väldigt många undersköterskor får ja ju med säga.. jag funderar på att plugga till de oxå.. Fast vidare till barnmorska sen.. :)

ToKar; roligt att köpa hus.. Vi bor i hus men vi letar nytt å lite större.. :)

• ToKar
    Modin skrev 2009-07-13 23:04:23 följande:
    Väldigt många undersköterskor får ja ju med säga.. jag funderar på att plugga till de oxå.. Fast vidare till barnmorska sen.. :) ToKar; roligt att köpa hus.. Vi bor i hus men vi letar nytt å lite större.. :)
    Okcj, då är det ju bättre att du skippar undersköterska och läser direkt till sjuksköterska och sen barnmorska...

Ja, det är inte så stort men vi ska inte ha fler barn nu så det räcker med en trea så länge, radhus som sagt, kul med en liten gräsplätt när man har hund och så... :) nästa barn kommer nog om ca. fem år då jag är klar med utbildningen osv... Så något större blir det kanske om ca. 7 år
  • s0fie

ja det e väl lagomt=)vi bor med i en trea å det e alldeles lagomt för oss 3 vi bor på bottenplan med egen uteplats å så=)det e jätteskönt att ha en liten gräsmatta som vi har babypool på å utemöbler=)

• Jessie06

Alltid skönt med hus! Eller.. nästan.. ;) Vi byggde hus ute på landet för ett par år den.. Trivs jättebra! =) Än så länge är det 3 rok.. Men det blir snart en övervåning också.. Längtar!=)

Svar på tråden mammor född 88??