• s0fie

mammor född 88??

några mer mammor född 88??=)

• Svar på tråden mammor född 88??
  • Diorlover

jo man får väl feber å sånt. vet inte om det ska finnas ngt spciellt läkemdel mot detta

• Saandra88

här är en till 88a :) bor i örebro och har en liten william som snart är fyra månader!

• Tösabiten88

gravid 89: det bästa mot mjölkstockning är att barnet får suga ur mjölket oftare så ger det med sig.

• Gravid 89
    Tösabiten88 skrev 2009-08-11 21:13:59 följande:
    gravid 89: det bästa mot mjölkstockning är att barnet får suga ur mjölket oftare så ger det med sig.
    Jag tycker att han vanligtvis äter mycket och ofta, men det hade gått en dag då han hade ätit hemskt mycket morotspuré (han älskar det, vill inte sluta äta nämligen ) och jag hade då inte ammat under hela natten (han sover hela nätterna, mellan 12-14 timmar och då ammar jag inte överhuvudtaget - har aldrig haft problem med mjölkstockning då). Men jag brukar ofta amma honom när han varit vaken ca 1-2 timmar. Han äter ju så mycket under dagarna så det kompenserar väl... men denna dagen åt han morotspuré istället och då hade särskilt ena bröstet blivit sprängfyllt! Jag hade faktiskt inte ens märkt detta... förrens det började värka mer och mer!

Och ja, nu sitter jag här med mjölkstockning... men det börjar bli bättre! Jag mår inte dåligt längre, visst är bröstet lite hårt och ömt, men det är helt okej ändå. Igår och inatt var helt förfärligt. T om min man stannade hemma idag från jobbet för att ta hand om mig, så illa var det!
  • Tösabiten88

gravid89: oki, men det är bra att du inte mår dåligt längre. om inte han vill äta på dej så kan du ju mjölka ur den själv ifall den är fortfarnde hård.

• mamma20sthlm

Är född 1988 Har en son på 3mån Någon här som bor i sthlm?:)

• Juhanna
    mamma20sthlm skrev 2009-08-12 19:08:03 följande:
    Är född 1988 Har en son på 3mån Någon här som bor i sthlm?:)
    Jag gör det
  • Lantani

Här kan jag hoppa på
    Är född 88 och har en son född 14 november 2008 (9 månader nu).
    Bor i skåne

Svar på tråden mammor född 88??