• s0fie

mammor född 88??

några mer mammor född 88??=)

• Svar på tråden mammor född 88??
  • TosseTosing

Får man vara med? Är en 88:a med en son på 9 månader :)

• chalisemamma
    s0fie skrev 2009-07-23 22:32:53 följande:
    okej=)jag gick i samma klass som hans från 6an till 9an å emilia vet jag vem det e =)men andreas blom vet jag inte vem det e...vad gick du för linje??
    jag gick turisthotell :D
  • s0fie

okej=)tossetosing-ja du får självklart va med=)
    gravid89:ja jag skulle också vilja kunna baka så fint=)
    vad gör alla om dagarna då??

• Erika89

hellu, Erika heter jag, 89'a och har en dotter på 7 veckor, fast hon är född 8 veckor för tidigt! Hoppas man platsar in här

• Kya
    Erika89 skrev 2009-07-25 15:34:46 följande:
    hellu, Erika heter jag, 89'a och har en dotter på 7 veckor, fast hon är född 8 veckor för tidigt! Hoppas man platsar in här
    ojdå, du har en riktigt liten plutt hemma då. *myspys*
    27okt-08 tittade min lilla prins Filip ut och Nr 2 beräknas titta ut 1 feb-10 :) Jag är lyckligt lottad!
  • TosseTosing
    s0fie skrev 2009-07-25 15:24:13 följande:
    okej=)tossetosing-ja du får självklart va med=) gravid89:ja jag skulle också vilja kunna baka så fint=) vad gör alla om dagarna då??
    Tack så mycket :)
    Om dagarna myser och busar vi! en himla massa!
    Ni andra då?
  • Erika89

Nina cc: Ja, eller, hon var ganska stor när hon föddes, vilket var riktigt skönt, nu har hon längden inne för att ha 50 på kläderna, men hon är en riktig liten tunnis så dom ser alldeles stora ut i alla fall :P
    Hur långt gången är du nu?

• Kya

ja, just nu sommarjobbar jag för att spara in litegrann på föräldradagarna, så vi kan vara hemma ända till nästa bebis kommer. resten av tiden när vi är hemma så försöker vi jämt hitta på något roligt så Filip får komma ut. han är oerhört aktiv och en dag inomhus skulle nog göra så han klättrade efter väggarna...

27okt-08 tittade min lilla prins Filip ut och Nr 2 beräknas titta ut 1 feb-10 :) Jag är lyckligt lottad!
  • Kya
    Erika89 skrev 2009-07-25 19:10:50 följande:
    Nina cc: Ja, eller, hon var ganska stor när hon föddes, vilket var riktigt skönt, nu har hon längden inne för att ha 50 på kläderna, men hon är en riktig liten tunnis så dom ser alldeles stora ut i alla fall :P Hur långt gången är du nu?
    haha ja oj så söt. Filip var 50cm redan när han föddes, det känns så surrealistiskt att barn kan bli mkt mindre än han var...

jag är i vecka 13 nu, riktigt inne i de tråkiga veckorna... illamående, trötthet, ont i magen. {#lang_emotions_undecided} näe nu längtar jag till februari! hehe.
Svar på tråden mammor född 88??