• Daggdroppen

Vita Hem

Välkommen till Vita Hem!

Tråden är till för oss som älskar att inreda med vitt som bas.

Här pratar vi inredning, ger varandra goda råd och tips samt pratar av oss om allt mellan himmel och jord.

♥ Varmt välkomna - gamla som nya ♥

♥Mina älsklingar William och Julia♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-27 18:02
    Trädgårdstråd som många vitahemmare skriver i: www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45788158.html
  • Svar på tråden Vita Hem
  • Anton2005
    LCroft skrev 2009-08-13 20:00:58 följande:
    Vilken rolig idé med en blogg Favoritiserade den på en gång! Har så fruktansvärt mycket ideér just nu och inspiration men ingen tid alls när jag började jobba, är det inte typiskt så säg?!? Visst gjorde jag lite smått under semestern men långt ifrån allt jag hade tänkt mig, det var ju så varmt och vackert väder Nu känns det som om det skulle vara höst i luften och jag är full av energi igen.Om en vecka börjar vi på med vinden, mannen har bestämt sig för att vårt sovrum ska vara klart innan vintern. Passar mig finemang det
    Åh så kul att inreda o göa ordning vinden
  • livet från ljusa sidan

Videli: Men herregud vilken bra idé!

Villa nordåker: Hejja hejja! Det kommer gå så himla bra tror jag, vad är det för lopp du skall springa?

• Sagalin
    livet från ljusa sidan skrev 2009-08-13 20:10:30 följande:
    Videli: Men herregud vilken bra idé! Villa nordåker: Hejja hejja! Det kommer gå så himla bra tror jag, vad är det för lopp du skall springa?
    Det är ett lokalt lopp, Åsenhögaloppet, som går av staplen för 19e gången.
    Jag ska springa den längsta banan som är 9,1 km i varierad terräng.
  • Videli

Suck nu när jag skulle lägga ut massor med bilder i bloggen så hittar jag inte kameran... Ja ja ni får hålla utkik, det kommer bli många gooobitar

• livet från ljusa sidan

Väldigt imponerad iaf Jag har ingen som helst springvana i min kropp men önskar jag hade...Har sprungt som mest 2km...herregud det är ju inte klokt nu när jag skriver det...men sant...

• Sagalin
    livet från ljusa sidan skrev 2009-08-13 20:24:42 följande:
    Väldigt imponerad iaf Jag har ingen som helst springvana i min kropp men önskar jag hade...Har sprungt som mest 2km...herregud det är ju inte klokt nu när jag skriver det...men sant...
    Jag hade inte heller någon springvana för tre månader sedan. Jag började gå powerwalk i slutet av april och 15maj sprang/gick jag min första runda och nu är jag fast! Det kryper i kroppen om jag inte få springa.
  • Sagalin
    livet från ljusa sidan skrev 2009-08-13 20:30:11 följande:
    Oj! det låter inspirerande för mig
    Ja, kan jag springa så kan ALLA!

Visst det har varit tufft vissa pass, men gången därpå går det mycket lättare och då är det kul.
  • Pums

Hej alla!

Efter att ha läst den här tråden en tid nu och kollat lite på era bloggar så kanske det är på tiden att jag skriver några rader.
    Hoppas det finns plats för en till här som delar era intressen?