• Daggdroppen

Vita Hem

Välkommen till Vita Hem!

Tråden är till för oss som älskar att inreda med vitt som bas.

Här pratar vi inredning, ger varandra goda råd och tips samt pratar av oss om allt mellan himmel och jord.

♥ Varmt välkomna - gamla som nya ♥

♥Mina älsklingar William och Julia♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-27 18:02
    Trädgårdstråd som många vitahemmare skriver i: www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45788158.html
  • Svar på tråden Vita Hem
  • Trollens mamma

Blossom,Kokkola är nog större än Vasa,den känns större iaf.

Jag skulle köra med vita trösklar,visst dom nöts kanske fort,men det är ju lätt att måla dom när det så behövs.

• Gummsan82

Har tänkt sy en fusk-hissgardin... vet nån var jag kan hitta beskrivning?

• Prinsessan Leia

Anton, jag bor i tibro men bussgods borde väl inte bli helt galet dyrt..kan fota den sen och skicka dig bilder om du vill?

den där skobänken, ni pratar om den jag menade..helt fel namn fr mig bara
    vi har den nu jag har målat den "slitet" vit (mer sliten efter 3 ungar så den behövs målas om) den ska bort!!!
    den har 4 fack uppe och 4 fack nere

• misak

Hej allesammans!

Här räcker tiden inte till riktigt, lillprinsen inskolas på förskolan nu och storprinsen nästa vecka, vi packar upp och fixar till på gården och ni som följt min blogg vet att internet strular här hos oss. Men jag har i allafall uppdaterat den nu och ni är välkomna in.

www.drommenometthuspalandet.blogspot.com

Nu ska jag läsa tillbaks!

• JagOchHan
    Bellevue skrev 2009-09-17 12:00:10 följande:
    Ja, den är snygg. Tyvärr finns det alldeles för mycket snyggt och alldeles för lite plats och pengar
    Jag bor en liten bit utanför Borås

MissGoldie - jaha Knappast trolig att den är hel när den kommer fram *S*

Hemnes bänken var ju super fin !
  • Gummsan82
    Prinsessan Leia skrev 2009-09-17 14:42:09 följande:
    Anton, jag bor i tibro men bussgods borde väl inte bli helt galet dyrt..kan fota den sen och skicka dig bilder om du vill?den där skobänken, ni pratar om den jag menade..helt fel namn fr mig baravi har den nu jag har målat den "slitet" vit (mer sliten efter 3 ungar så den behövs målas om) den ska bort!!!den har 4 fack uppe och 4 fack nere
    Jag bor i Mullsjö och är spekulant! Vill ha en bänk, eller liknande till store pojkens rum där han kan leka på och samtidigt förvara. Ev göra om den till ett "kök"...
  • Sagalin
    Amelié77 skrev 2009-09-17 11:31:54 följande:
    Bellevue - neeej, så den har alltså utgått! Fy f-n vad sur jag blir nu! Har den funnits i vitt eller fanns den bara i den där betsade färgen?
    Den har bara funnit i antikbets. Vi är flera som målat den vit.
  • Sagalin

God kväll glömde jag innan
    Idag har jag haft utbildning på jobbet. I vanliga fall jobbar jag mellan 8-14 men idag höll vi på till 16.45
    Det var bara att åka hem, pussa lite på barnen och äta sen fixa mat och sen var det kvällen!
    Maken har varit hemma med Saga idag, hon hade lite feber idag på morgonen men har inte fått någon mer idag så hon kan gå imorgon, skönt för jag hinner verkligen inte vara hemma...!

• misak

Trist med sjuka barn VN hoppas hon kryar på sig!

Jag har ångest inför jobbstarten, hur ska man få ihop vardagen?