Inlägg från: Thegran |Visa alla inlägg
  • Thegran

vi som pluggar lärare på distans via karlstad

HannaJennebo skrev 2009-09-09 22:20:09 följande:
    Vah har du redan fått reda på var du ska göra din vfu? (ska inte det stå på "min sida"?)Jag gick också ett år (på socionomprogrammet), gjorde ingen vfu dock men kände då att det inte var någontng för mig. Lärare har jag velat blivit sedan jag var liten och jag känner nu att det nog är rätt. Skönt att vi ska ut på vfu redan v46 på socionomprogrammet låg den första på termin 5! (Lite sent)Hur går det med svensk utbildningshistoria då? (boken alltså)
    nämen vänta. 48 ska vi väl ut?

ja, vi hade möte med vfu placerarna förra veckan (iaf vi i vår studiegrupp, de i den andra men som också läser i arboga tror jag inte haft något sådant) och bestämde då vart var o en skulle ringa (dom hade med en lapp med alla handledare, sen fick vi välja och vraka) o så ringde vi dit själva, o så var det klart :)
    jag ska vara på en syskonavdelning :)

boken har det gått fint med. Har svarat på alla frågor själv nu i veckan för o vara förberedd imorrn då vi ska sätta igång :)

själv då?
  • Thegran

tror jag listat ut vilka ni är nu ;)

förra veckan på em så nämnda läraren ett par begrepp som vi skulle kunna till tentan.
    nån som vet vad det var?
    var borta då och har skitkasst ljud när jag ska se föreläsningen på datorn...

• Thegran
    HannaJennebo skrev 2009-09-14 17:06:20 följande:
    Och jag tror att jag vet vem du är ^^Det var iaf paradigm, har inte alla orden på denna dator hmm men paradigm var det iaf. Sedna var det väl positivism och hermeneutik?
    tack snälla!

ska testa o kika på andra datorn o se om ljudet blir bättre...eller kanske koppla in den till tv:n...hm
  • Thegran
    HannaJennebo skrev 2009-09-14 17:11:06 följande:
    Varsågod =D jag håller på att kolla nu om jag hör bättre, men jag hatar tendberg för det går ju inte att spola!!Vad tyckte du om dagens föreläsningar då?
    Fm var seeeeg!! Så sävlig!

em var helt ok däremot. rätt intressant, även om man visste det mesta redan.

Vad tyckte du?
  • Thegran
    MammaHela skrev 2009-09-17 23:48:16 följande:
    Är det nån mer än jag som fått tillbaka första arbetet vi lämnade in?
    har inte fått tillbaka min...:(

hur gick det för dig?
  • Thegran

Grattis!!

vart kom resultatet?
    på meddelanden på its, på mailen eller där vi lämna in den på its? så jag vet vart jag ska spana under dagen ;)

• Thegran
    MammaHela skrev 2009-09-18 07:53:11 följande:
    På Its, det stod under nyheter när jag gick in på kursens sida. Sen så kom jag till den sidan där jag lämnade in arbetet och sen så stod kommentarerna längre ner på sidan.
    ok, tack!

Hoppas han lägger ut alla andras resultat idag!
  • Thegran
    HannaJennebo skrev 2009-09-18 15:50:43 följande:
    Jag sitter fortfarande och väntar! Är det någon annan som fått sitt resultat? Det är ganska segt att vänta!!!
    inte heller fått...och nu har han säkert tagit helg...
  • Thegran
    HannaJennebo skrev 2009-09-18 17:56:15 följande:
    Tror han uppdaterar nu för "nyhetsgrejen" på it´s tickar bakåt! och datumet står på den 6:e så :)Jag hoppas jag får det snart!!!
    va, tickar bakåt?
    *hänger inte med*

har inte fått nåt än, men jag loggar in o spanar jag med :) hoooooooooppas vi också får besked!!
  • Thegran
    HannaJennebo skrev 2009-09-18 19:53:51 följande:
    Hoppade till nyss, det hade kommit något nytt. men jag såg inget nytt :(
    nä inte jag heller

usch vad tråk det här är! varför rättar han inte alla först och sen lägger ut dom samtidigt??
    nu verkar han ju rätta, lägga ut, rätta, lägga ut
Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad