HannaJennebo skrev 2009-09-20 16:43:48 följande:
Själv har jag bakdag idag, antar att jag måste plugga lite oxå. Annars blir det mängder av tentaplugg i veckan =D kolla igenom gamla anteckningar, skriva instuderingsfrågor och, ja tentaplugg helt enkelt!Jag och "mammahela" ska åka till karlstad redan på söndagen, relaxa lite träna lite. Och så slipper vi gå upp halv 5 för att åka till karlstad också =D
ja, det är nog rätt smart att vara på plats redan dagen innan!
vi åker en full bil på mån morgon, avfärd kl. 5.30...snark.
Jag är ju som sagt iväg till götet och gör lite annat den helgen, men ska hinna plugga en del ändå. räknar med att bli förhörd i bilen på vägen dit o hem :) hyar haft denna helg inbokad ett helt år så det gick inte att ändra "bara" för tentan.
upptäckt att jag läste om allt som står i Thurén på förra utbildningen, har fräschat upp det lite senaste dagarna men det verkar sitta kvar.
skönt.
en bok mindre ;)
nä men mycket tycker jag känns ganska enkelt. Vi har ju arbetat med de flesta böcker innan. sen skulle det ju inte handla om detaljer utan stora drag - ännu enklare.
jaja.
det ska nog gå bra iaf.
lite trist med 30 min lunch bara känner jag dock...vi ska ha med kylväska med käk, man hinner ju inte nåt annat...
ses imorgon på telebild ;)