• Anika86

Vart e 86:orna

Ser massor av trådar mammor 85,87,88,89 men vart har alla vi 86:or tagit vägen :P

• Svar på tråden Vart e 86:orna
  • MariaOMarkus

Va gör ni andra om dagarna ?=)

Malou - Mi amor - Mi vida
  • LjubaviMoja

Vi bor i skåne i en 3:a som jag inte alls trivs med tyvärr vi är på jakt efter ett radhus nu så jag håller tummarna på att vi får en. Borde inte tagit det som ett skämt när mannen som tidigare bodde här sa att det finns massa spindlar fyyyy.

Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • MissMaran

Hej hej!
    Jag har två söner, den äldsta är 3 år och den yngsta snart 3 månader =)
    Vi bor tillsammans med deras pappa i ett hus utanför Härnösand, där vi även delar rummen med våran hund och 2 katter =)

• sthlmfilur

här händer inte så mycket på dagarna min dotter är på förskolan och jag är hemma emd min son.. just nu har jag haft en hel rad med läkarbesök men det kommer lugna ner sig

Emiliya 080304 & Imran 090214 - yagubova.blogspot.com
  • Moa mamma till Yassin

Tjena, en 86a till här. Har en kille som snart fyller tre och en kille till som snart blir 1 och ett halvt. Killarna går på dagis och jag pluggar...

• Itzumo
    Moa mamma till Yassin skrev 2009-09-22 20:52:18 följande:
    Tjena, en 86a till här. Har en kille som snart fyller tre och en kille till som snart blir 1 och ett halvt. Killarna går på dagis och jag pluggar...
    Hej hej och välkommen, inte många som svarar här då denna tråd inte vill fortsätta..

Men jag finns här och kollar lite nu och då..
    Mamma till ♥Ella 2009-02-13♥, Läs om våran vardag: Http://Cia86.blogspot.com
  • Rockkarlsson

Tjooohoooo! En 86.a till! Jag har en dotter på 1,5 år. Vad kul med en tråd för oss 22/23 åringar :).

• Therace

Samma här, 86:a med en dotter på 1,5 år, även ett småsyskon i magen som beräknas titta ut strax efter nyår...

• Itzumo

Oj vad roligt att det blir fler 86:or här..

Vad gör ni när ni inte är föräldralediga då? Jobbar? Pluggar?

Mamma till ♥Ella 2009-02-13♥, Läs om våran vardag: Http://Cia86.blogspot.com
  • Rockkarlsson
    Itzumo skrev 2009-09-22 21:14:17 följande:
    Oj vad roligt att det blir fler 86:or här.. Vad gör ni när ni inte är föräldralediga då? Jobbar? Pluggar?
    Inge jobb eller plugg just nu tyvärr, klättrar på väggarna medan dottern är på dagis. Fler som är i samma sits?
Svar på tråden Vart e 86:orna