• Anika86

Vart e 86:orna

Ser massor av trådar mammor 85,87,88,89 men vart har alla vi 86:or tagit vägen :P

• Svar på tråden Vart e 86:orna
  • Therace
    Itzumo skrev 2009-09-22 21:14:17 följande:
    Oj vad roligt att det blir fler 86:or här.. Vad gör ni när ni inte är föräldralediga då? Jobbar? Pluggar?
    Jobbar på halvtid, halvtidssjukskriven. Hoppas på heltidssjukskrivning snart, då lär det bli rastlöst på hemmaplan med mycket pysselsysselsättning, gissar jag.
  • MariaOMarkus
    Itzumo skrev 2009-09-22 21:14:17 följande:
    Oj vad roligt att det blir fler 86:or här.. Vad gör ni när ni inte är föräldralediga då? Jobbar? Pluggar?
    jag studerar till undersköterska,börjar nu igen i okt =) känns sådär
    Malou - Mi amor - Mi vida
  • Itzumo
    sthlmfilur skrev 2009-09-27 12:21:52 följande:
    här ska jag börja plugga till undersköterska i januari
    MariaOMarkus skrev 2009-09-23 12:49:35 följande:
    jag studerar till undersköterska,börjar nu igen i okt =) känns sådär
    Hej hej, Varför bli Undersköterska när man kan plugga till sjuksyrra? Värdare skulle då jag tycka om man ändå ska plugga.. :-P

Men vad ska jag säga själv är jag ju uska men pluggade till det redan på gymnasiet..
    Mamma till ♥Ella 2009-02-13♥, Läs om våran vardag: Http://Cia86.blogspot.com
  • sthlmfilur
    Itzumo skrev 2009-09-27 22:27:04 följande:
    Hej hej, Varför bli Undersköterska när man kan plugga till sjuksyrra? Värdare skulle då jag tycka om man ändå ska plugga.. :-PMen vad ska jag säga själv är jag ju uska men pluggade till det redan på gymnasiet..
    jag har avlt den långa vägen pga att jag inte vet om jag ska plugga vidare efter det eller om jag ska gå tillbaka till min gamla jobb.. anledningen är att jag pluggar är att jag bara har ett samlat betygsdokument
    Emiliya 080304 & Imran 090214 - yagubova.blogspot.com
  • Rudies

Här har ni en till 86:a. :D (hej Pluttieli!).

Jag har en son på just fyllda ett år och i mars/april ska han få ett litet syskon. :D

• Plutteli
    Rudies skrev 2009-09-28 07:29:16 följande:
    Här har ni en till 86:a. :D (hej Pluttieli!). Jag har en son på just fyllda ett år och i mars/april ska han få ett litet syskon. :D
    Oj, en ny på väg! Grattis!!! Gud vad avis jag blir
  • Rudies
    Plutteli skrev 2009-09-28 07:30:54 följande:
    Oj, en ny på väg! Grattis!!! Gud vad avis jag blir
    Tack, vi tänkte att vi passar på när vi ändå är inne i ett flyt här. ;D

Jasså, går ni i skaffa-mer-barn tankar eller? :)
  • Plutteli
    Rudies skrev 2009-09-28 07:36:00 följande:
    Tack, vi tänkte att vi passar på när vi ändå är inne i ett flyt här. ;D Jasså, går ni i skaffa-mer-barn tankar eller? :)
    Haha, ja det är väll lika så bra :)

Halvt om halvt. Men känns som vi borde vänta till efter flytt och så så antagligen dröjer det iaf två år till :/
Svar på tråden Vart e 86:orna