-
Jag kommer då inte välja de "frivilligt" - vill försöka ha de så icke medicinskt som möjligt så..Vaniljkyss skrev 2009-08-16 19:30:43 följande:Jag blev igångsatt med sonen. OM ni inte behöver - skippa det. Det gör ondare och är inte optimalt för barnet. Kan hämma syretillförseln. Funderar på en ananas och lite trappgång... -
ÅHHHH!!! GRATTIS!! Hoppas verkligen allt går bra för er allihopa! :D berätta mera sen hur de går!alwilda skrev 2009-08-16 19:49:54 följande:Vattnet gick prick klockan 12.00 här idag (och "går" väl fortfarande egentligen - har sipprat/splashat/störtflödat i omgångar mest hela dagen), så nu har vi varit inne i Gbg på kontroll hela eftermiddagen. Östra var fullt , så vi fick komma till Mölndal istället. Allt såg bra ut, men inga regelbundna värkar än så länge (bara ooonda sammandragningar/förvärkar eller vad det nu är, gör mer och mer ont i alla fall så det börjar väl kanske ta sig lite nu ändå ...), så nu är vi hemma igen och går och väntar på att värkarbetet ska komma igång ordentligt. De sätter dock igång förlossningen senast dygn 3, så det blir åtminstone inga tre veckor till att vänta! Väääääääldigt spännande är det i alla fall!!! -
carro - grattis! Hoppas att de tar hand om dig på Huddinge och att allt går bra för er.. Berätta gärna lite om de sjukhuset då jag också ska föda där, förhoppningsvis inom de närmsta dagarna ;)
Ja, nu händer de verkligen saker här - förutom på min fron dårå. Inte ens lite falskalarm längre :( -
ja, de kanske är lugnet före stormen :)Mickan21 skrev 2009-08-17 11:24:53 följande:Men då kanske det bara smäller till snart=)=)Här händer inte massor heller!... -
Ohh!Malinskyy skrev 2009-08-17 19:09:53 följande:eh.. jag tror precis att mitt vatten gick.. stod ute o vattnade blommor när jag "kissade på mig" och sprang in... -
Hade besök hos bm idag. Bebben har fixerat sig efter att ha varit uppe i magen och varit rörlig i ca 1 vecka. Himla busig kille man har i magen, kan aldrig bestämma dig :) Sf-måttet låg på 39 nu så den växer så de knakar. Dock trodde bm att jag hade urinvägsinfektion (trots att jag inte känner av de :S ) så till nästa besök ska vi skicka in en odling för att kolla upp de. Hoppas ju visserligen på att slippa de besöket ;)
-
grattis Tigger80! Skönt att höra att allt har gått br för er :)
-
Här är läget oförändrat. Eller i natt har jag haft en massa sammandragningar och lite värkar men de dog ut som vanligt :) Kände mig så konstig, inte som vanligt när jag har haft de tidigare så jag trodde att de kanske va igång men icke - han kommer åka snålskjuts så länge han bara kan :)
-
igår kväll hade jag väldigt täta sd och under natten har jag känt mig konstig. haft onda sd och molande i ryggen och haft svårt att sova pga de.. nu idag känner jag mig fortfarande konstig och har mer ont i ryggen än molande. Känner nån igen sig? :)
-
grattis! :)CHARLATAN skrev 2009-08-19 13:45:21 följande:Lördagen den 15'e kom vår dotter, 1 dag efter BF!Trots feber och sugklocka gick förlossningen bra och vi fick komma hem efter 2 dygn på BB. Ni som är kvar, hang in there. Håller tummarna för att det sätter igång för er snart också.