• Svar på tråden FarmWille - FB
  • mysmarre73

Loup Garou skrev 2009-08-15 22:43:24 följande:

Här är man fast i bå de det och farm town
    vilket är farmtown
  • Malena79

Här är en till som är fast i Farmville. Om en halvtimme kan jag äntligen köpa huset

• Censur

farmville+ Knark!
    Jag hatar att alla skickar gåvor! jag har expanderat gården flera ggr men får ändå inte plats med träden och en massa djur... jag öppnar inte ens eländena mer
    Låt mig vara

• Malena79
    Censur skrev 2009-08-15 22:54:56 följande:
    farmville+ Knark!Jag hatar att alla skickar gåvor! jag har expanderat gården flera ggr men får ändå inte plats med träden och en massa djur... jag öppnar inte ens eländena mer Låt mig vara
    Jag har oxå alldeles för fullt för att få plats med alla gåvorna. Var ju kul när man sparade till Ribbons där man behövde många olika Gifts.

Tycker det vore bra om dom kunde låta oss köpa mer mark så man fick plats med alla grejerna
  • Censur
    Malena79 skrev 2009-08-15 22:58:37 följande:
    Jag har oxå alldeles för fullt för att få plats med alla gåvorna. Var ju kul när man sparade till Ribbons där man behövde många olika Gifts. Tycker det vore bra om dom kunde låta oss köpa mer mark så man fick plats med alla grejerna
    exakt! hur många grannar ska man behöva HA egentligen
  • finntroll
    Limus skrev 2009-08-15 22:57:28 följande:
    Jag är svårt beroende. Ngn som vill ha en schysst och hjälpsam granne? Jag är snäll. Bakar kaor och skickar gåvor. limus69@hotmail.com
    Addad
  • finntroll
    Janna86 skrev 2009-08-15 22:08:45 följande:
    Om det är nån som addar mig för att bli fv-granne så skicka grann-förfrågan oxå, jag kan inte skicka såna... :/ janna_94@hotmail.com :)
    Har skicka invit till er båda
  • Janna86

Flera som vill adda oss så är de bara å göra de, skicka gärna grann-förfrågningar oxå så fort de går.. Min dator e inte alltid överens me mej så de går inte alltid så bra å skicka förfrågningar :/

janna_94@hotmail.com :)
    dennis.myhr@hotmail.com :)

Svar på tråden FarmWille - FB