• Svar på tråden FarmWille - FB
  • hoppetossan23

jaha oki d¨vet jag! Va bara nyfiken!

• milla   1982

så nu har jag skickat vänförfrågningar till flera stycken här i tråden.

och idag lyckades jag knipa ett svart får - jippi! Ska bli spännande att se vad det ger.

Har en vän (som ej är med på FL) är det ok om hon lägger till er som grannar oxå?

• mammatalman

Dåligt att man bara kan skicka 20 "gifts" per dygn alltså måste man välja bort en heldel som blir utan :(

• Monster Mamma

En till beroende!!!

Och ni får gärna adda mig på FB och bli grannar i Farmville (även i Farmtown och YoVille om ngn är där)...

martina_axell@hotmail.com är det bara att söka på. Skulle bli glad för lite fler grannar! Är ju så skoj!

• vickis75
    Monster Mamma skrev 2009-08-16 10:38:04 följande:
    En till beroende!!! Och ni får gärna adda mig på FB och bli grannar i Farmville (även i Farmtown och YoVille om ngn är där)...[email protected] är det bara att söka på. Skulle bli glad för lite fler grannar! Är ju så skoj!
    Lagt till dig. Har YoVille med.
    Bara den ovetande blir arg, den vise förstår. - morrdrakens365.wordpress.com -
  • FruNaftra

Men alltså vad är poängen med detta spel egentligen? Jag kommer avancera med tiden och få köpa mer och mer avancerade grejer, ända tills min yta är smockfull och det inte finns plats för mer. Är det allt?

• Monster Mamma
    vickis75 skrev 2009-08-16 10:43:13 följande:
    Lagt till dig. Har YoVille med.
    Va kul! =)
  • vickis75
    Monster Mamma skrev 2009-08-16 10:48:04 följande:
    Va kul! =)
    Håller med. Har inte så många bekanta som har YoVille nämligen.
    Bara den ovetande blir arg, den vise förstår. - morrdrakens365.wordpress.com -
  • mammatalman
    FruNaftra skrev 2009-08-16 10:46:41 följande:
    Men alltså vad är poängen med detta spel egentligen? Jag kommer avancera med tiden och få köpa mer och mer avancerade grejer, ända tills min yta är smockfull och det inte finns plats för mer. Är det allt?
    Japp ungefär! skit kul ju :) eller så är jag skadad
Svar på tråden FarmWille - FB