• Svar på tråden FarmWille - FB
  • mammatalman

Jessica med Seth skrev 2009-08-16 15:23:00 följande:

Jag tror inte man behöver vara vänner på facebook, trodde det först men nu ser jag att man kan invite grannar via email och då behöver man väl inte vara vänner förövrigt, eller?
    jo man behöver vara vänner först. mailen är lättare att söka på eftersom många heter sammasak :)
  • finntroll

dom som addat mig nu senaste svängen värkar inte ha kommit in, inte fått nå fler fv invits

• Monster Mamma
    finntroll skrev 2009-08-16 15:37:28 följande:
    dom som addat mig nu senaste svängen värkar inte ha kommit in, inte fått nå fler fv invits
    Jag kan t.ex inte skicka en granneförfrågan på FV eftersom jag redan skickat för många idag. Men du kan väl också skicka förfrågningar till dom nya?
  • Jessica med Seth
    mammatalman skrev 2009-08-16 15:24:43 följande:
    Jessica med Seth skrev 2009-08-16 15:23:00 följande:
    jo man behöver vara vänner först. mailen är lättare att söka på eftersom många heter sammasak :)
    Jaså, det har funkat att skicka trots att jag inte varit vän, men det har kanske inte kommit fram då... typiskt, nu har jag ingen koll på vilka jag skickat till eller ej..
  • Eldo

Nu har jag skickat facebook request till flera här.

• finntroll

Monster Mamma skrev 2009-08-16 16:26:17 följande:

Jag kan t.ex inte skicka en granneförfrågan på FV eftersom jag redan skickat för många idag. Men du kan väl också skicka förfrågningar till dom nya?
    har oxå slut, det är för lite invits på det här spelet :P
  • virre85

Håller på att odla majs nu

luzorsus skrev 2009-08-16 18:24:31 följande:
    vad odlar ni helst?
  • Janna86
    luzorsus skrev 2009-08-16 18:24:31 följande:
    vad odlar ni helst?
    Lite olika de.. på dagarna odlar jag helst såna saker som går fort, så som hallon å jordgubbar, för då får man ju odla flera gånger/dag å nu e ju jag ändå bara hemma hela dagarna och väntar på att lill*n i magen ska komma.. Sen är de lite olika faktiskt! Har just odlat utav nästan alla saker jag har tillgång till nu bara för å få se hur dom ser ut när dom e klar =)
  • Peyman

Åh, jag älskar det spelet! Sonen också. Sitter bara och väntar på att jag kan skörda nästa omgång grönsaker!

Svar på tråden FarmWille - FB