Unga ensamstående mammor?
Vart är alla unga ensamstående mammor?
Letar för fullt.
Är det någon mer än jag som känner sig ensam? :P
Vart är alla unga ensamstående mammor?
Letar för fullt.
Är det någon mer än jag som känner sig ensam? :P
Den som vill påstarta en vänskap eller vidare kontakt, de är bara att höra av er till mailboxen eller be om msn :)
Sköt om er vackra unga mammor så länge =)
BTW så vart jag äntligen utskriven i onsdags *glad*
Finns det någon i Värmland?
Halkar:
Hoppar in.. är 20 o har en dotter på 13 månader
Här är jag:) Jag är 21 och ahr en son på 3 år. Pappan stack när Juan låg i magen och vi har inte träffats efter de, jag hör av mej en gång per år ungefär och senaste har man fått svar, pratat lite men inge mer.
Jagkan ha dåligt samvete för min son skull men de har ju sina positiva sidor oxå :)
inte ensamstående men känns som det ändå fast man lever med en man inte känner riktigt längre och inte bryr sig om mig eller sonen... blir så tårögd av era historier hur dom bara lämnar er efter som ni blir gravida specielt han som åkte på båtresa och träffa någon annan... elakt.. först vill man ha barn sen inte.. snacka om att vara velig..:( Fast man inte håller ihop med den man har barn med ska han iallfall försöka verka lite mogen och ta sitt ansvar men vad säger jag ? vissa killar är ju kvar i blöjåldern fortfarande..:)
Det är bättre att vara ensamstående än att vara tillsammans med en man som inte behandlar en bra och inte gör en lycklig. Mår du dåligt mår barnet dåligt.
jag säger som jag sa när jag lämnade min dotters pappa.
hellre ensamstående än ensam i ett förhållande.