USA tråden.

All American Mom skrev 2009-08-01 07:25:27 följande:
madde: Jag håller helt med. Det brukade vara så att det var kul att flyga en gång i tiden. Servicen var bra, och det var nästan lite mysigt (obs! flera år sen). Nu är det fan som att ta en greyhound buss. Träng in så mkt folk som möjligt, och sen ut med de. Ingen service alls nästan, och folk är otrevliga ( i alla fall i Philadelphia; snacka om otrevligt folk där. )
Hewa: Jag förstår att du har en klump i magen över det. Jag som inte ens har barn får det. När det är dags för oss så skulle jag så gärna vilja vara hemma. Vill inte att nån annan ska uppfostra mitt/mina barn. 25 timmar i veckan är ju som ett deltids jobb ju! Jag har inga råd att komma med direkt. Jag hoppas att ni löser det.
Här leker vi också farligt. Jag slutade med p-pillrena efter att jag slutade i mars och fick mitt MF. Skönt att vara utan efter att ha tagit de i 17 år. (FYI! TMI nu!)
Jag är så regelbunden nu att det är läskigt. Får mens var 27:e dag nu. Vet exakt när jag har ägglossning nu också plus att TOmpa inte kommer i mig heller. Men skulle det hända är det välkommet, även om vi är jäkligt försiktiga just nu.
Nämen grattis Mealla!!
En vasectomi är väl enklare för att allt "hänger utanför" liksom. (eller?)