Vid missfall,blöder man förutom när man urinerar också?
Kan man blöda bara när man kissar vid MF eller brukar man blöda lite för övrigt också? ..jag blöder endast när jag kissar lite.. gjort till och från i min andra mensperiod ..
Kan man blöda bara när man kissar vid MF eller brukar man blöda lite för övrigt också? ..jag blöder endast när jag kissar lite.. gjort till och från i min andra mensperiod ..
Blöder rätt rejält vid ett mf.
är det blod i kisset eller vad menar du?
hmm konstigt att ha blod i kisset vid mf. Är du säker på att det kommer från urinröret?
Anonym (NEJ) skrev 2009-07-31 17:31:47 följande:
Men stick in ett finger i slidan och torka av det. Då märker du ju om det kommer från urinröret eller inte.
Jag tror inte att blodet kommer från urinvägarna utan ifrån slidan men det kommer väl ut när hon kissar därför att man pressar på då och då trycks blod ut.
Jag brukar alltid blöda mer när jag går på toa vid mens och även vid mina tidigare missfall och har aldrig ens tänkt tanken att det skulle komma från urinvägarna.
Nej alltså det kommer från slidan..men bara när jag kissar.. har gjirt till och frpn idag.. är orolig för att det är MF... men funderar på om man blöder förutom när man urinerar vid mf?