• Anonym (NEJ)

Vid missfall,blöder man förutom när man urinerar också?

Kan man blöda bara när man kissar vid MF eller brukar man blöda lite för övrigt också? ..jag blöder endast när jag kissar lite.. gjort till och från i min andra mensperiod ..

• Svar på tråden Vid missfall,blöder man förutom när man urinerar också?
  • Anonym

I vilken vecka är du? Menar du att du nu skulle haft mens om du inte varit gravid och att du bara blödigt lite nu?

• Anonym

Jag har haft 2 missfall och blött mer då jag kissat men även massor där emellan.

• Anonym (NEJ)
    Anonym skrev 2009-07-31 17:41:23 följande:
    I vilken vecka är du? Menar du att du nu skulle haft mens om du inte varit gravid och att du bara blödigt lite nu?
    ja..om jag inte varit gravid hade jag nog haft mens om ett par dagar kanske.. jag blödde till och från idag.. inte mycket men när jag torkar mig och när jag kissar lite .. är i vecka 7-8 ungefär.. svårt att säga..
    Nu är det mest bara ltie mer "färg" på pappret .. men i morse såg det ut som blod.. och sen blev det brunt .. allt var ganska vattnigt tror jag..
    vill inte ha MF !
  • Anonym (NEJ)
    Anonym skrev 2009-07-31 17:42:14 följande:
    Jag har haft 2 missfall och blött mer då jag kissat men även massor där emellan.
    Kom allt på samam gång eller hur lång tid tog det? .. beklagar ditt missfall.. jag har gråtit hela dagen för att jag KAN ha fått ett.. så jag kan bara tänka mig hur det känns att få det bekräftat.
  • Anonym (Tyvärr)

Jag blödde inte alls mycket när jag fick missfall och färgen varierade från ljusrött till brunt. Det kom dessutom mest när jag kissade, precis som det gör vid mens. Fick nästan inget i trosan alls och hade bara lite molvärk. Slutade med skrapning, var då i vecka 9.

Tycker du bör kolla upp dina blödningar trots att de inte är omfattande, speciellt för att dämpa din oro om det inte är MF.

Är nu gravid i vecka 40 och hade en blödning i vecka 7-8 utan att det var något fel. Blödning kan uppstå efter sex om du har känslig livmodertapp - kan det vara ett tänkbart scenario?

• Anonym

Anonym (NEJ) skrev 2009-07-31 17:45:20 följande:

Kom allt på samam gång eller hur lång tid tog det? .. beklagar ditt missfall.. jag har gråtit hela dagen för att jag KAN ha fått ett.. så jag kan bara tänka mig hur det känns att få det bekräftat.
    Det började blöda bara litegrann ungefär som det verkar göra för dig nu. Alltså lite blod på pappret och lite blodblandade flytningar. Efter några dagar blödde det mer och mer under en lång period (några veckors tid).

Det kan ju tyvärr vara så att du har ett missfall på gång men det behöver inte alls vara så. Tror att det kan vara svårt att se på UL nu också och de kommer med största sannolikhet bara be dig avvakta om du ringer och ber om en tid. Håller tummarna för dig!
  • JollyJumper

Mitt MA började så, med färgade flytningar under ca en 1 veckas tid.. Men det kan lika gärna vara en ofarlig blödning, de kan se lika dana ut men betyda två skilda saker Ring till KK och be om att få komma, du har ju tidigare MF så de borde vara schyssta och låta dig få komma och se om det lever.... *KRAM* Jag hoppas så för din skull att det är OK därinne, håller tummar och tår hårt!!!

• Anonym (NEJ)

Anonym (Tyvärr) skrev 2009-07-31 17:54:49 följande:

Jag blödde inte alls mycket när jag fick missfall och färgen varierade från ljusrött till brunt. Det kom dessutom mest när jag kissade, precis som det gör vid mens. Fick nästan inget i trosan alls och hade bara lite molvärk. Slutade med skrapning, var då i vecka 9. Tycker du bör kolla upp dina blödningar trots att de inte är omfattande, speciellt för att dämpa din oro om det inte är MF. Är nu gravid i vecka 40 och hade en blödning i vecka 7-8 utan att det var något fel. Blödning kan uppstå efter sex om du har känslig livmodertapp - kan det vara ett tänkbart scenario?
    hade du molvärk hela tiden ?
  • Anonym (NEJ)

När testade ni neg på gravtest efteråt? gjorde ni vul?

• Anonym

Anonym (NEJ) skrev 2009-07-31 18:00:27 följande:

Anonym (Tyvärr) skrev 2009-07-31 17:54:49 följande: hade du molvärk hela tiden ?
    Hade nog inte molvärk i början men det blev värre och värre ju längre tid det gick.

Jag har gjort vul efter ett par veckor och det kan ta lång tid innan man testar neg igen.
Svar på tråden Vid missfall,blöder man förutom när man urinerar också?