Vid missfall,blöder man förutom när man urinerar också?
Kan man blöda bara när man kissar vid MF eller brukar man blöda lite för övrigt också? ..jag blöder endast när jag kissar lite.. gjort till och från i min andra mensperiod ..
Kan man blöda bara när man kissar vid MF eller brukar man blöda lite för övrigt också? ..jag blöder endast när jag kissar lite.. gjort till och från i min andra mensperiod ..
I vilken vecka är du? Menar du att du nu skulle haft mens om du inte varit gravid och att du bara blödigt lite nu?
Jag har haft 2 missfall och blött mer då jag kissat men även massor där emellan.
Jag blödde inte alls mycket när jag fick missfall och färgen varierade från ljusrött till brunt. Det kom dessutom mest när jag kissade, precis som det gör vid mens. Fick nästan inget i trosan alls och hade bara lite molvärk. Slutade med skrapning, var då i vecka 9.
Tycker du bör kolla upp dina blödningar trots att de inte är omfattande, speciellt för att dämpa din oro om det inte är MF.
Är nu gravid i vecka 40 och hade en blödning i vecka 7-8 utan att det var något fel. Blödning kan uppstå efter sex om du har känslig livmodertapp - kan det vara ett tänkbart scenario?
Anonym (NEJ) skrev 2009-07-31 17:45:20 följande:
Mitt MA började så, med färgade flytningar under ca en 1 veckas tid.. Men det kan lika gärna vara en ofarlig blödning, de kan se lika dana ut men betyda två skilda saker
Ring till KK och be om att få komma, du har ju tidigare MF så de borde vara schyssta och låta dig få komma och se om det lever.... *KRAM* Jag hoppas så för din skull att det är OK därinne, håller tummar och tår hårt!!!
Anonym (Tyvärr) skrev 2009-07-31 17:54:49 följande:
När testade ni neg på gravtest efteråt? gjorde ni vul?
Anonym (NEJ) skrev 2009-07-31 18:00:27 följande: