• suomalainen

    Var hittar jag boken; Yolanda?

    Finns det någon vänlig själ, som kan hjälpa mig att hitta boken ; Yolanda min egen berättelse/ Gör vad ni vill, men döda henne inte; skriven av Bob Snoijink & Yolanda???

    Har letat som en galning, men boken verkar inte finnas någonstans att köpa.
    Snälla...Kan någon tipsa mig? Vill verkligen läsa denna bok..

    MVH;Anneli

  • Svar på tråden Var hittar jag boken; Yolanda?
  • Fru Björn

    kollat med isbn nummer? 9188541207

    Har själv boken! men minns inte vart jag köpt den

  • suomalainen

    Jag har kollat m precis alla på nätet. Boken finns helt enkelt inte och få tag på.
    Jag ska kontakta Uddevalla, och hoppas att de kan skicka mig boken. Tack för tipset...

  • smarties

    Jag köpte min bok på Bokus, men fick vänta ett bra tag..

  • Fialee

    hejsan.
    jag har ett tips åt dig..
    jag precis som du har letat den här boken i år men inte hittat den, jag läste den för 5 årsen sisst och fick då låna den av en vännina.

    i fredags mailade jag förlaget som gett ut boken i sverige
    och gissa om jag blev glad när dom mailade tillbaka och sa att dom hade hittat ett fåtal stycken med något sliten perm..

    dom frågade om jag ville ha ett ex ändå och att dom skulle skicka den till mig mot porto 150kr, och givetvis så ville jag ha ett ex!!

    så maila du med kanske med lite tur så har dom en till dig me!!!

    sportförlaget heter dom det är bara att googla på deras sida hittade jag mailen.

    lycka till // Fialee

  • Fialee

    jag fick min bok i dag så jag hoppas verkligen att dom kan hjälpa dig me.

  • smarties

    Finns det ingen sida där man kan sätta ut och önska begagnade böcker?
    Typ pockets och inbundna?
    Det hade ju varit ypperligt.. :)

    jag har massor med böcker som jag skulle vilja byta åt mig till andra som jag inte läst. :)

  • Covenant

    smarties - bra idé. Ett problem är att böcker är så tunga, så det kostar "mycket" att byta böcker om man inte gör det ansikte mot ansikte. Hade jag haft lite mer tid hade jag fixat en bytessida - vem vet, jag kanske snor ihop något. :)

  • suomalainen

    Fialee; Fick mail av dom, boken har dom hemma, och de skulle skicka mig den. Äntligen, guud va jag letat..Jättetack till er alla..

  • Fialee

    haha ja men va skönt att jag kunde hjälpa dig...
    ha det bäst // F

  • MajBjörn

    har boken och letade precis som du. hittade den på en sida som är ett antikvariat på internet, googla så hittar du säkert vad jag menar.
    Den är så sjukt bra men fruktansvärd!
    hoppas du hittar den
    lycka till

  • Aadomeniqe

    förstår inte dom som klarar av att läsa den boken, jag läste 3 sidor.. rev sönder den så ingen annan skulle kunna läsa den!

Svar på tråden Var hittar jag boken; Yolanda?