• Tindra02

Vikt-tråd till Reductil

Här kan ni som vill lägga in era vikter
    Jag hejar på er, ni är BÄST!!!!

tjej -95, kille -00, tjej -02, kille -05, tjej -07, kille 7/11-08
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-03 21:17
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m46650070.html

Här är ni välkomna att snacka och dela erfarenheter om Reductil
  • Svar på tråden Vikt-tråd till Reductil
  • Goos82
    Knasiga morsan skrev 2009-09-08 10:35:50 följande:
    Vecka 10 har passerat och visade -2 kg.
    Härligt tjejen-!!!!!
  • Tindra02

Va duktiga ni är

tjej -95, kille -00, tjej -02, kille -05, tjej -07, kille 7/11-08
  • Hanniken

Start 26/8 2009
    Längd: 173cm
    Vikt: 115kg
    Mål: 70kg

Vecka 1: - 3,4 kg
    vecka 2: - 1,2 kg

• Waterlilly

Start 09-09-09 hihi tufft startdatum! =)

Startvikt: alldeles för mycket
    Längd: 162cm
    Mål: 17kg mindre på den lille fyrkantige i hörnet i badrummet

Jag tror jag gör så att jag skriver en matdagbok ihop med mina viktresultat :)
    Frukosten idag blev ett halvt glas tropicanas äppeljuice, 2 grovknäcke med lite smör och kalkonpålägg och en kopp kaffe.
    Lunchen blev den stora burken barnmat med ris och tacco, jajaa jag vet jag är knäpp, älskar barnmatsburkar =) drack en redbull till, ajabaja mig.... socker...
    Middag har jag inte ätit än, men det serveras korv, spenat och potatiskroketter som jag däremot kommer undvika :) dom får sonen ;) dryck till det blir nog vatten eller funlightsaft.
    Ska försöka springa 5km ikväll på min krosstrainer då maken kommit hem, springer runt 5km om dagen :)

• Knasiga morsan
    Waterlilly skrev 2009-09-09 16:52:55 följande:
    Start 09-09-09 hihi tufft startdatum! =)Startvikt: alldeles för mycketLängd: 162cmMål: 17kg mindre på den lille fyrkantige i hörnet i badrummetJag tror jag gör så att jag skriver en matdagbok ihop med mina viktresultat :)Frukosten idag blev ett halvt glas tropicanas äppeljuice, 2 grovknäcke med lite smör och kalkonpålägg och en kopp kaffe.Lunchen blev den stora burken barnmat med ris och tacco, jajaa jag vet jag är knäpp, älskar barnmatsburkar =) drack en redbull till, ajabaja mig.... socker... Middag har jag inte ätit än, men det serveras korv, spenat och potatiskroketter som jag däremot kommer undvika :) dom får sonen ;) dryck till det blir nog vatten eller funlightsaft.Ska försöka springa 5km ikväll på min krosstrainer då maken kommit hem, springer runt 5km om dagen :)
    Det är inte bara i redbull det är socker i som du har intagit under dagen.. även juice och fun light.
  • Waterlilly

Ja urs, ja säger ju det! Jag är sockerberoende =/ Förhoppningsvis hjälper R mig lite på traven nu =)

• Hanniken
    Knasiga morsan skrev 2009-09-09 15:11:30 följande:
    Härligt gumman!!
    Nja...hade hoppats på mer...
  • virknålarna

Startdatum: 10/8-09
    Längd: 171
    Startvikt: 95,6
    Målvikt: 75 kg
    vecka 1:-1,7 kg
    vecka 2-1,7
    vecka 3-0,8