• Prinsessan Leia

Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?

Såg på Aftonbladet att folk är rädda för denna tjej, lr reklamen.
    Att det passar bättre i en skräck film
    Jag känner tvärt om
    Vilket lugn vilken harmoni hon utrålar
    Och låten vaggar mig trygg
    Nå vad tycker ni??

• Svar på tråden Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?
  • FruPriftis

Låten är fin och mysig, men tjejen ser ond och läskig ut i slutet. Men "rädd" är jag inte, tycker bara inte att hon är särskilt vacker.

• Elijn

Jag tycker hon ser väldigt mörk ut i ögonen och lite falsk ut.. men inte rädd kan jag ju inte påstå att jag blir. Både jag och sambon hatar den reklamen ;D

• Emmi87

Det blir ju helt fel i aftonbladets artikel. Det är ju inte själva reklamen folk är rädda för, utan modellen i reklamen!
    Har alltid tyckt att Adina är förskräckligt ful. Tycker även att hon ser skitläskig ut i reklamfilmen, hon ser nästan ut som en man och håller också med om att hon är påminner om tjejen i "the ring".

Reklamen har jag inget emot det är en vacker låt och vacker reklam över lag. Men dom kunde väl för fasen valt en vackrare modell då med.

• Winglur

Nä allvarligt, jag fattar inte att folk tycker att hon är läskig?!
    Stackars tjej då, haha. Jag vet inte hur många grupper folk startat på FB. :P

• sanna88a
    Emmi87 skrev 2009-08-07 16:49:35 följande:
    Det blir ju helt fel i aftonbladets artikel. Det är ju inte själva reklamen folk är rädda för, utan modellen i reklamen! Har alltid tyckt att Adina är förskräckligt ful. Tycker även att hon ser skitläskig ut i reklamfilmen, hon ser nästan ut som en man och håller också med om att hon är påminner om tjejen i "the ring". Reklamen har jag inget emot det är en vacker låt och vacker reklam över lag. Men dom kunde väl för fasen valt en vackrare modell då med.
    en till som tycker hon ser ut som en man trodde vi skulle vara fler.
  • Toppen9

Jag är inte ett dugg rädd för henne men hatar reklamen. den får alla mina nerver att dra ihop sig och stubinen försvinner på ett litet kick. Blir helt enkelt av nån anledning jävligt irriterad på just den reklamen, så jag byter kanal så fort den kommer.

• levandecharader

Avskyr reklamen och hur hon är i den, men rädd är väl att ta i
    Mina barn reagerar alltid på den och ber mig byta kanal när den kommer. Dom tycker att hon är obehaglig och (deras ord) skit ful.

• Analoga

Prinsessan Leia skrev 2009-08-06 22:45:57 följande:

Såg på Aftonbladet att folk är rädda för denna tjej, lr reklamen.Att det passar bättre i en skräck filmJag känner tvärt omVilket lugn vilken harmoni hon utrålarOch låten vaggar mig tryggNå vad tycker ni??
    Jag tycker hon ser läskig ut, som ett spöke...
  • Mamma 2b

Ja hon är otäck. Ner i brunnen med dig.. *brrrr*

~ Längtan är stor, men vägen är lång ~
  • ming

Oavsett vilket så har ju reklamen verkligen lyckats med det den är till för, så jag är ju inte alls förvånad att de ska köra en uppföljare med samma koncept och samma modell i höst.

Svar på tråden Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?