• Prinsessan Leia

Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?

Såg på Aftonbladet att folk är rädda för denna tjej, lr reklamen.
    Att det passar bättre i en skräck film
    Jag känner tvärt om
    Vilket lugn vilken harmoni hon utrålar
    Och låten vaggar mig trygg
    Nå vad tycker ni??

• Svar på tråden Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?
  • ming
    Shana88 skrev 2009-08-08 12:33:06 följande:
    Jaha oki. Men vad trist, jag har trott hella tiden att det handlade om deras nya dildos, hon sjunger ju en kärleksång också, du håller mig kär och sådant.
    Haha, förlåt, men om du är seriös var detta det roligaste idag! Tänk att någon kan ha förväxlat den reklamen med reklam för dildos! Underbart!
  • Shana88
    ming skrev 2009-08-08 12:40:34 följande:
    Haha, förlåt, men om du är seriös var detta det roligaste idag! Tänk att någon kan ha förväxlat den reklamen med reklam för dildos! Underbart!
    Ja, jag lade ihop två och två eftersom de säljer dildos där, men jag kollade på filmen nu, och då såg jag att det var gröna apolivaflaskor där några sekunder i slutet. Oops! Det hade jag inte lagt märke till. Filmen är inte direkt så tydlig om vad de säljer.

www.apoliva.se/
  • Lolilla

Inte rädd, däremot ser hon ut som en pundare.

• vackert väder
    Asereht skrev 2009-08-07 10:39:04 följande:
    Jag tycker hon är jättefin! Trollsk, lockande och mystisk. Får mig att tänka på huldror, troll och skogsväsen och jag har alltid varit svag för sånt.
    Jag instämmer, tycker reklamen är stämningsfull och karismatisk och bättre än mycket av den "bullriga" reklamen man ser. Lite annorlunda men det är ingen nackdel utan gör att man minns den. Vacker lite vemodig folkvisa som passar till budskapet i reklamen: Produkten anpassad för "svenska förhållanden". Förstår inte att någon blir rädd för modellen (som är vacker) eller reklamen. Men smaken är ju olika.
  • vackert väder

Kanske är det att modellen i reklamen (som säkert är syftet) med hjälp av ljuseffekter mm förstärkt av musiken påminner mer om ett trollskt övernaturligt väsen en än människa, som gör att somliga upplever reklamen som skrämmande, medan andra tycker det är stämningsfullt och vackert.

• Fru Brastad
    ming skrev 2009-08-08 12:40:34 följande:
    Lite komiskt faktiskt
  • The past is now

Prinsessan Leia skrev 2009-08-06 22:45:57 följande:

Såg på Aftonbladet att folk är rädda för denna tjej, lr reklamen.Att det passar bättre i en skräck filmJag känner tvärt omVilket lugn vilken harmoni hon utrålarOch låten vaggar mig tryggNå vad tycker ni??
    Rädd? Nej verkligen inte. Jag förstår inte budskapet bara och hör inte vad hon sk sjunger heller. Har svårt för reklam överlag så jag varken tittar eller lyssnar ordentligt. Jag gör annat under tiden som reklamen kommer om det är en film jag tittar på tex.Eller så zappar jag för att slippa se.
  • Uncia

är väl inte rädd men hon ser jätteskum ut! tycker hon skulle passa in i nån "rhe ring" film typ haha

• SweSprew

Jag kan inte säga att jag rädd för den på riktigt även om den var aningen läbbig när den dök upp mitt i en rysare sent på kvällen.
    Gick ändå med i Facebook-gruppen eftersom...tja...ibland verkar det som en bra ide :D Det är ju inte så att alla grupper man är med i är något man är tokengagerad i.

Men, det roliga är att min polare hade gått in på gruppen idag och då är det nåt erbjudande från apoteket om att man kan få en gratis apoliva-produkt bara man mailar dem.

Ja, det var ju inte mycket att fundera på där :D
    www.facebook.com/home.php&topic=9951

• AlexandraK

Inte rädd. Men nu kommer jag bara skratta var gång jag ser den. Förlåt Shana88. =) Att du trodde dom gjorde reklam för dildosar har gjort min dag. På ett roligt sett givetvis - inte nedlåtande.

Svar på tråden Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?