• Prinsessan Leia

Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?

Såg på Aftonbladet att folk är rädda för denna tjej, lr reklamen.
    Att det passar bättre i en skräck film
    Jag känner tvärt om
    Vilket lugn vilken harmoni hon utrålar
    Och låten vaggar mig trygg
    Nå vad tycker ni??

• Svar på tråden Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?
  • challan82

första gången jag såg den tyckte jag att tjejen i reklamen såg hemsk ut.....tärd jaa nästan lite knarkar aktig ut..... tycker mest det var kul att det nu mera pågår en debatt om henne....men rädd?? NEJ inte rädd

• julibebis08

Jag tycker hon är läskig!!!

• sanna88a
    Shana88 skrev 2009-08-07 20:43:21 följande:
    Jag tycker hon är vacker, och så är det bra att de vågar göra reklam för dildos i tv!
    handlar reklamen om dildos?:S
  • Bemidii

Nä, den känns väldigt behagligt att se och lyssna på. Fin sång, snygg och behaglig röst, det kan inte bli bättre. Rädd?? Jag fattar ingenting, har helt missat att man kan vara rädd för henne

• Thaleya

Första gången så hörde jag reklamen och tänkte usch och fy vad är det där för läskig röst. Andra gången så kom hon och då blev reklamen ännu läskigare. Min sambo sa att det där måste vara den mest avtändande tjejen han någonsin sett. Jag får känslan av att hon är en läskig knarkande hyffsat ointelligent vålnad :P Japp det känns hon som.

• Shana88
    sanna88a skrev 2009-08-07 22:10:43 följande:
    handlar reklamen om dildos?:S
    Ja, för svenska förhållanden avslutar de ju med. Jag uppfattar det som att det handlar om apotekets nya dildos. Och tjejens flirtiga blick på slutet. Liksom, kom och ta mig, lite petting först med en dildo.
  • fruOO
    Shana88 skrev 2009-08-08 12:22:44 följande:
    Ja, för svenska förhållanden avslutar de ju med. Jag uppfattar det som att det handlar om apotekets nya dildos. Och tjejens flirtiga blick på slutet. Liksom, kom och ta mig, lite petting först med en dildo.
    den handlar ju om deras hudvårdsserie apoliva, inte dildos...
  • Shana88
    fruOO skrev 2009-08-08 12:23:52 följande:
    den handlar ju om deras hudvårdsserie apoliva, inte dildos...
    Va? Det var nytt för mig. Men varför ser hon så horny ut på slutet då? Är det intimtvål de menar?
  • fruOO

nej, det är typ ansiktstvätt och lotion och sånt. vanlig hudvård

• Shana88

Jaha oki. Men vad trist, jag har trott hella tiden att det handlade om deras nya dildos, hon sjunger ju en kärleksång också, du håller mig kär och sådant.

Svar på tråden Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?