Inlägg från: garfield |Visa alla inlägg
  • garfield

Scrapbooking!

Jag har yp beställt från USA 50 gånger minst... Jag har fastnat i tullen en gång. Så jag har tjåänat ganska mycket pengar på att beställa därifrån. Men för tillfället får jag nog lugna mig lite. Jag har tonvis med papper som ska göras åt med först. Men det finns så mycket man vill ha

• garfield

Sambima:
    Lol ! Vi är inte så många från Kalmar... Men några stycken. Klia du dig lite till i huvudet....

• garfield

Sambima:

Vi får väl leva i ovisshet lite till då

• garfield

Har precis knåpat ihop mitt egna album idag. Det tog tid, men det blev ganska bra. Det värsta med den här hobbien är att det finns en massa sub-hobbies. Som sömnad, stämpling osv. Det tar aldrig slut . Dessutom hämtade jag ut ett tjockt paket från USA med apper idag! SÅ kul! Nu ska jag bara se till att scrappa lite också!

Jannice: Jag såg att du kommit till scrappa enkelt! Välkommen

• garfield

Jannice:

Two Peas har jag handlat massor från. Fördelen med dem är att man direkt ser vad frakten blir. Beställer man papper brukar frakten hamna på ca 20 dollar men det blir ändå billigare än att handla från Sverige. Och så är ju utbudet mycket större. Det tar ung. en vecka att få hem sakerna. Dollarn står i 7.5 nu ung. Vill du veta exakt vad det kommer att kosta kan du gå in på www.forex.se

Andra bra affärer
    www.scrapsahoy.com/buy/safonts.shtml
    shop.lifetimemoments.com/

• garfield

Håller med ALive and scrapping är också en bra affär. Snabbt och smidigt!

• garfield

Sambima:
    Har du klurat länge
    Orättvist... Jag vet ju inte vem du är.

• garfield

Jag tänkte också börja scrappa i 12*12. Har köpt en massa papper och så, men har inte kommit igång med det än.

• garfield

Hejsan Angelica!
    Visst är det skoj! Jag har hållt på i tre år nu och behöver snart ett eget pysselrum
    Fråga gärna om du undrar över något!

• garfield

Kajsan:
    Tricket är väl snarare dator och skrivare... Och tusenmiljarder fonter som går att hitta på internet...
    Det är en hobby man lätt fastnar i

Svar på tråden Scrapbooking!