Inlägg från: sambima |Visa alla inlägg
  • sambima

Scrapbooking!

Tindrande! Det finns massor! Eller jag känner 3st iaf och en i Linköping, en i motala...

Om du blir medlem i yahoogruppen scrapoholic, swescrap så irrar de runt där...!

• sambima

Vassegod! Jag älskar att göra folk beroende av denna hobby! Den vållar så smärtsmt mycket LYCKA! otäckt va?!

• sambima

Bambigirl! Hoppas få se kanske?

• sambima

Det är ju scrapbooking!

• sambima

Oj, canson märket på lösvikt (ibland om de säljs så) är syrafria... likaså vissa ark från panduro.

Annars kan du köpa fr USA, blir billiagre i slutändan, men jag förstår att du vill prova lite först innan du gör stor köp?

• sambima

Oj, det vågar jag inte svara på. Scrapsaker ska vara neutrala - det är ph:n som gör att korten gulnar med tiden nämligen...

• sambima

Jag har debatterat/tjafsat/snackat och så har jag upptäckt saker i mitt krypin! *kul

raggat scrappare och scrappat... men inte mkt scrappat...

• sambima

Planerar/skissar på ett bebisalbum (miniformat) till vännens och min gudsons barn/syskon som snart komemr att komma. Så att när den kommit vet jag hur jag ska maraton scrappa albumeti rosa/lila eller blått/rött.... =) Så kul att jag vill kunna göra en till mig snart...

• sambima

Du lär få massor med övning snart! *håller tummarna att "killarna" hittar rätt

• sambima

God natt alla... *jässp!

• sambima

Millface:

Tack! Såg att du tittade in hos mig!

Vinter-Java LO:n är papper från Rusty Pickle och kan i Sveriga köpas på bla. Dream Cottage. Pappret är dock flerfärgat som jag klippt och klistrat. Jag har dock beställt från

www.lifetimemoments.com

Mycket billigare, man får mer papper och portot är endast pytte mer än i Sv - och då har de så många olika läckra sorter.

• sambima

jaha, finns det begränsningar?

• sambima

Jag skissar ju på ett bebisalbum till min vännina som ska föda i september.

Ett litet album bara ca. 20x20cm och jag behöver hjälp från er mammor med tänkbara sidor.

framsida
    dikt
    Första bebisbilden
    Baby info - längd vikt, etc - söt tabell o faktarutor, barnmorska, läkare
    Mamma & Pappa
    Storebror & jag?/Storebror själv
    Första famijekortet
    Plats för: 1 månad, 6 mån, 1 år

Vad mer? Vad skulle ni vilja ha i ert bebisalbum, ett litet alltså, ersätter inte den med mycket fakta som man köper.

• sambima

skicka svaren till den nya om ni orkar!
    Sambima

Svar på tråden Scrapbooking!