• BasseKatt

Sthlmsträffar för TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007, del 10

Här hittar ni listor på kommande träffar i Stockholmsområdet för oss som i vanliga fall hänger i tråden för "TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007".

Det är alltså träfflistorna som ligger här (datum, tid, plats etc för träffarna), det dagliga snacket och diskussionerna hittar ni i ursprungstråden ovan.

Låt oss fortsätta träffas och ha det mysigt med våra barn!!!

Här finns de gamla trådarna:
    Del 1: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m23012089.html
    Del 2: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m26063878.html
    Del 3: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m28847498.html
    Del 4: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m31647162.html
    Del 5: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m32905747.html
    Del 6: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m35402582.html
    Del 7: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m38416795.html
    Del 8: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m41498083.html
    Del 9: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m44119610.html

• Svar på tråden Sthlmsträffar för TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007, del 10
  • prinsessanfrida

Hej! Vi ligger däckade i influensa hela familjen. Snyft. Jag betvivlar starkt att jag kommer kunna gå på mammakvällen på torsdag 22/10 med bassekatt och keno och en kompis till mig. Är det någon som är intresserad av min biljett?

Läs mer på www.mammakvall.se

Än värre är att jag ska till Island på lördag...Vill nog till ett mirakel att vi alla är friska tills dess. Johan är frisk men lär säkert klappa ihop lagom tills dess så jag inte kan åka. Dubbelsnyft!

• keno
    prinsessanfrida skrev 2009-10-19 10:59:46 följande:
    Hej! Vi ligger däckade i influensa hela familjen. Snyft. Jag betvivlar starkt att jag kommer kunna gå på mammakvällen på torsdag 22/10 med bassekatt och keno och en kompis till mig. Är det någon som är intresserad av min biljett?Läs mer på www.mammakvall.seÄn värre är att jag ska till Island på lördag...Vill nog till ett mirakel att vi alla är friska tills dess. Johan är frisk men lär säkert klappa ihop lagom tills dess så jag inte kan åka. Dubbelsnyft!
    Nä, vad tråkigt!!!
    Är själv hemma och sjuk sedan i onsdags. Äter penecillin.
    Kan höra med min kompis Emma ifall hon vill köpa din biljett, hon lät intresserad förut när jag sa att jag skulle iväg.

Hur gör vi med biljetterna nu om inte du kommer med? ska jag hämta dem hos dig nån kväll?

Åh Island låter ju absolut som något man inte vill missa! Proppa  i Johan massa vitlök, vitaminer och nyttiga grejor!
  • keno

Frida- Nä tyvärr kunde inte min kompis på torsdag.

Någon annan av er tjejer kan väl hänga med???????

• Pico

Vad tråkigt att ni har däckat hela familjen Frida! Hoppas att det ordnar sig så du kan åka!

Jag har bearbetat maken så han är inte emot att åka till Stockholm nästa helg på tvillingträffen! Då var det boendet som var nästa "stolpe". Står erbjudandet kvar om lägenheten i Bromma Frida?? Var lokalen ledig hos er Basse?

Gräset är inte grönare på andra sidan, det är grönare där man vattnar!
  • prinsessanfrida

Åker strax till landet för en veckas kurerande men hoppas att träffen nästa lördag blir av. Då lär vi vara helt i skick igen!

Pico - tyvärr är lägenheten ganska spartansk nu. Vi har visning på den imorgon så den är helt tom!

• Pico

Det visade sig nu att ingen av våra närmaste vänner är hemma den helgen och det i kombination med att inte ha någonstans att bo leder till att det nog bara blir jag som kommer till mammamiddagen i så fall. Men behovet av en sovplats kvarstår.

• Ina511

Pico: I vår förening går det att hyra övernattningsrum med dubbelsäng och tillgång till kök med kyl & frys, micro och spis och toa och dusch. Det kostar 200 kr natten. Om bara du behöver sovplats har vi en extrasäng här hemma. Bara att säga till! :)

• Pico

Tack Ina!! Glömde bort ditt erbjudande, sorry. {#lang_emotions_embarassed} Jag tackar ödmjukast ja till er extrasäng.

Så tjejer, var och när ska vi träffas?? Det kan ju behöva bokas när vi kommer så många en lördagkväll. Kanske libanesiskt denna gång?!

• Anna X

Hittade tråden först idag - mitt pucko!
    Och näähh, vad surt att träffarna var just på lördag när Doccen är på sin årliga heldags- och kvällsträff med sitt kompisgäng. Ville ju så gärna ses!

• FiaEleonora

hittade också tråden nyss... Typiskt! Hade gärna kommit men vi är bjudna på kalas...

* Savannah, Leah o Novali - mina mirakelprinsessor *
Svar på tråden Sthlmsträffar för TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007, del 10