• BasseKatt

Sthlmsträffar för TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007, del 10

Här hittar ni listor på kommande träffar i Stockholmsområdet för oss som i vanliga fall hänger i tråden för "TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007".

Det är alltså träfflistorna som ligger här (datum, tid, plats etc för träffarna), det dagliga snacket och diskussionerna hittar ni i ursprungstråden ovan.

Låt oss fortsätta träffas och ha det mysigt med våra barn!!!

Här finns de gamla trådarna:
    Del 1: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m23012089.html
    Del 2: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m26063878.html
    Del 3: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m28847498.html
    Del 4: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m31647162.html
    Del 5: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m32905747.html
    Del 6: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m35402582.html
    Del 7: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m38416795.html
    Del 8: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m41498083.html
    Del 9: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m44119610.html

• Svar på tråden Sthlmsträffar för TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007, del 10
  • Pico

Jag har sms:at lite med Yret och hon hälsar att hon har det jättebra på hälsohemmet. Hon vill gärna komma på lördag om hon "kommer loss" från familjen. Hon vill i så fall gärna gå på Mongoliska stället igen eftersom hon går på strikt diet och där skulle det funka för henne att äta. Jag vill jättegärna träffa Yret om hon kommer och jag äter mycket hellre Mongoliskt om jag får träffa Yret! Eller vad säger ni andra?

Gräset är inte grönare på andra sidan, det är grönare där man vattnar!
  • Ina511

Skönt att höra att hon har det bra på hälsohemmet! Ja, för min del äter jag gärna på mongoliska om vi får Yrets sällskap!

Jag hade tänkt boka bord ikväll, vi är ju 9 stycken om alla kommer och det är nog bra att boka i god tid. Tyck gärna till under kvällen om möjligt, ni andra, så vi får oss ett bord.

• BasseKatt
    Ina: Tack för hinten! Jag har varit helt off från FL alldeles för länge nu. Ska föröska göra bot o bättring framöver...

Äter faktiskt hellre mongoliskt än libanesiskt. Inbillar mig att det är så mycket grönisar o skumma guckor i libanesisk mat... Å får vi sällskap av Yret så blir det ju ÄNNU roligare. *hoppas, hoppas*

Mammmiddag lördag 31 oktober kl 18.00:
    Ina511
    Sarajane???
    BasseKatt
    prinsessanfrida
    Keno???
    Romanova???
    (Yret, förhoppningsvis!)???
    Pico
    Oio

Satte frågetecken efter alla icke "bekräftade" mammor.
  • ordning i oredan

spelar ingen roll var vi äter!

• Pico

Ina: Nej inte var det väl den..?!

Gräset är inte grönare på andra sidan, det är grönare där man vattnar!
  • BasseKatt
    Ina: Tror att den hette no8 eller nåt i den stilen... Tror att det var Heoo som hittade det sist. Grev Turegatan 8? Tror att det var det i alla fall...
    Men det finns ju flera liknande ställen, så det kanske inte spelar nån roll vilken vi tar?!
  • BasseKatt
    Ina: Bra fixat!!! Hoppas att vi lyckas bli 10 st. Ska bli så kul att ses igen. Var alldeles för länge sedan nu!
Svar på tråden Sthlmsträffar för TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007, del 10