• BasseKatt

Sthlmsträffar för TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007, del 10

Här hittar ni listor på kommande träffar i Stockholmsområdet för oss som i vanliga fall hänger i tråden för "TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007".

Det är alltså träfflistorna som ligger här (datum, tid, plats etc för träffarna), det dagliga snacket och diskussionerna hittar ni i ursprungstråden ovan.

Låt oss fortsätta träffas och ha det mysigt med våra barn!!!

Här finns de gamla trådarna:
    Del 1: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m23012089.html
    Del 2: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m26063878.html
    Del 3: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m28847498.html
    Del 4: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m31647162.html
    Del 5: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m32905747.html
    Del 6: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m35402582.html
    Del 7: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m38416795.html
    Del 8: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m41498083.html
    Del 9: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m44119610.html

• Svar på tråden Sthlmsträffar för TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007, del 10
  • prinsessanfrida

Pico - jag har en tom lägenhet i Bromma!

• ordning i oredan

Vill vara med! Ska dubbelkolla läget på hemmafronten. Här finns alltid en soffa om man är beredd på att kolla barnprogram kl sex;) INGA problem!

• Pico

Hmmm, sitter här och funderar.... (Har inte pratat med maken än).
    Jag tänker om vi kanske åker ner hela familjen, vad säger ni om en tvillingträff på dagen följt av en mammamiddag på kvällen?? Det skulle vara roligt att träffa era barn oxå, det var ett tag sen nu.

Gräset är inte grönare på andra sidan, det är grönare där man vattnar!
  • Romanova

Pico, det vore jätteskoj om vi kunde få ihop dubbelträff. Det var ju ett tag sedan nu.

Sitter här dunderbrakförkyld och huttrar och snorar. A och flickorna har åkt iväg till Uppsala för att inhandla doktorsväskor till flickorna så att de kan undersöka och göra mig frisk

För övrigt så har vi blivit med husvagn nu, ha ha ha. Jag och A som aldrig satt en fot i en husvagn, men nu har vi köpt en dunderfin Solifer barnkammarvagn med 6 bäddar, varav 4 i ett separat "sovrum" som vi skall ställa uppe på Camp Duved så kan vi åka skidor i vinter så mycket vi vill och när vi vill. En säsongsplats där kostar ung som en vecka i en bokad stuga och husvagnen delar vi med As bror med familj. "Det ska va husvagn..."

Hej svejs

• BasseKatt
    Pico: För mig är det helt OK! Vill ju träffa alla små (stora) tvillingtroll också. Om det är bättre för er långvägingar att kombinera, så funkar det för mig. Annars kan vi ha separat träff med barnen också... Bestäm ni! Jag kan kolla om vår lokal är ledig den 31:a ifall att!
  • Ina511

31/10

Mammamiddag:

lördag 31 oktober
    Ina511
    Sarajane (om jag hittar barnvakt)
    BasseKatt
    prinsessanfrida
    Keno
    Romanova
    (Yret, förhoppningsvis!)
    Pico (?)
    Oio (?)

• Pico

Maken var "sådär" på idén om att åka ner och ha tvillingträff. Ja själva träffen var han inte emot utan främst att åka ner till Sthlm (han pendlar ju ner o jobbar 4 dgr/v), han vill helst av allt bara vara hemma nu för tiden. Sen blev problemet m husrum (tack för erbjudandet Frida) kombinerat med att träffa vänner. De flesta av våra vänner i Sthlm är trångbodda och har små barn så det är inte helt lätt att komma och invadera med två små vildbattingar... Men jag ska göra ett sista försök att bearbeta honom i frågan.

Men jag vill fortfarande komma på middagen, återstår bara lite praktiska arrangemang att lösa.

• ordning i oredan

31/10

Mammamiddag:

lördag 31 oktober
    Ina511
    Sarajane (om jag hittar barnvakt)
    BasseKatt
    prinsessanfrida
    Keno
    Romanova
    (Yret, förhoppningsvis!)
    Pico (?)
    Oio

• Pico

Jag befinner mig i Sthlm i morgon med smådamerna. Någon som vill träffas??

Svar på tråden Sthlmsträffar för TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007, del 10