• isako

    Vi som shoppar danska barnkläder BILDTRÅD

    Måste ju inviga den nya bildtråden juh

    Börjar med den finaste posten på läääänge! Tacj Butte för tipset
    Orkidésuit från TS strlk 86 men den är inte så tokstor som vårens var så om två tre månader kankse

    Och så har vi haft fiiint besök här. Everlonn med familj kom på besök. Stackars Sofia fick marktjänst i köket o göra våfflor då Mirre mus var på sitt allra bästa humör *harkel*

    Här är hennes Nichlas, bus och min gubbe o Isak. Isaks klara favorit blev ju Nichlas. Han ville juh spela Wii

    Sötaste Bus o Miriam leker med Lego. Men man kan ju inte leka förrän allt ligger på golvet tycker Bus

    Isak fick fiinaste Barbie fjärilen med halsband av Everlonn med familj. Isak älskar den o har sovit med den sedan dess. TACK!

    Sedan måste jag visa syskonmatch made in heaven!
     Småfolk så klart

    Och till sist Miriam med sin nya hjältinna - Moab. Nygift med en av Anils bästa kompisar från Malmö som kom på besök i helgen. Miriam fin i sin suit


    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako

    Har varit o tristess shoppat idag. Det var billigt men blev dyrt

    Först Bombom i Jönköping som skall stänga 50% på allt. Favvisen blev nog kaninjackan för 500 IdaT strumpbyxa som passar PERFEKT till Babuschka klänningen!


    Sen lite från Krakel. Katvig på rea resten ordinarie.


    Kolla så fiiint till Babuschkorna. Så ni som har röd/rosa Katvig. IN i garderoben med er

    Sen fiiina overallen från Stormis

    Och hemma väntade paket från BoR Till Miriam. Resten kommer från Mysgrodan nästa vecka.


    Och till Isak


    Men kan han ha pusseltröjan? Såg inte "rynket" frame... Men han äälskar den.. Men... Ja ni vet..


    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako

    Idag har Miriam lärt sig att klättra upp i Isaks stol... Till mammas stora glädje *host host* Men så här nöjd är man när man sitter i den. Kolla stylen liksom! Skitunge {#lang_emotions_heart}


    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako

    Dagens sötfis

    Osså denna då den är så skön. Kolla in miss bananätare.. alltså har hon pappa virad kring lillfingret eller har hon


    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako

    Har inte visat "mig" här på länge, men här kommer lite godbitar..

    Miriam hjälper mamma packa sommarkläderna. Ot i Po.p, men dalmatinerna syns om du tittar noooga http://www.familjeliv.se/hem/isako/gallery/phpbe1wt4.jpg

    Miriam o Isak busar med nya leksaken http://www.familjeliv.se/hem/isako/gallery/phpagoyar.jpg

    Miriam har börjat gå!! O dessutom har hon lärt sig öppna kylskåpet. Så idag hittade jag henne festandes på vindruvor
    Anna Skipper... Håll för ögonen!! http://www.familjeliv.se/hem/isako/gallery/phpbkedu4.jpghttp://www.familjeliv.se/hem/isako/gallery/php8g1wxi.jpg


    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako

    Japp japp jag lever.. Har varit lite anti o sjuklig så har inte blivit så mycket Fl. Men här kommer lite bilder. Miriam är världens busigaste tjej. Det är BARA bus som gäller. Litet eller stort.. Bara det är bus

    Först ut i mammas nya absoluta favorit. Katvig velour. {#lang_emotions_heart} Miriam har hittat Isaks sötsur sås.. så här fin blir man då...


    Rockstjärnan.. Hon skall tvunget ha på sig detta headset!

    Kik kid o Cowboy går hand i hand

    Busungarna.. Skall sova egentligen men det är bara bus återigen.. Här med hål i öronen Gjorde vi när hon "fyllde" 11 mån. Inte en tår, ingenting. Jätteduktig.


    En annan favorit är att dra på byxor på huvudet.. Här i katvig 


    Osså Isak såklart :.D

    Småfolk vespa tröja. En annan av mammas favvisar.


    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako

    Hej tjejer. Hinner inte hänga i tråden så mycket nu. Men hittade tack vare mina töser denna häromdagen.. Hummel overall i strlk 80. Bilderna är lite kassa då det är mobilen - Miriam har "trollat" bort batteriet till digitalkameran. Plus att jag skrattar så att jag inte kan hålla kameran stilla. Hon går dessutom omkring med armarna ut o säger -Hoouuu hooouu (Leker spöke) = En spök kanin

    Osså till sist.. Öron muffarna is back!!!


    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder BILDTRÅD