• Anonym

    ..gör man det ändå. Våldtäkt? OBS! Käsnliga läsare bör ej läsa..

    Är det fel att gå med på sex fastän man egentligen inte vill?

    Det har hänta många (stora bokstäver!!) gånger att jag gått med på att ha sex med min sambo trots att jag egentligen inte vill.
    Jag känner mig sällan kåt och går med på att ha sex bara för att inte göra honom besviken eller ledsen. Hur fel är det egentligen? Jag själv mår ju inte direkt bra efteråt heller, varken jag eller min sambo..

    Skulle också vilja skriva av mig lite om vissa saker som har hänt..
    OBS! känsliga läsare bör ej läsa!
    När vi inte har haft sex på ett antal så kan han "tvinga" mig hårt till sex. Nu sist det hände så låg jag och sov, in kommer min sambo, sätter sig på knä vid min kudde och drar ner kalsongerna.. Jag sover fortfarande och han öppnar min mun och vill att jag ska börja suga. Jag gör inget och då drar han mig i håret tills jag börjar utföra oralsex på honom.
    Sedan drar han ner mig till golvet (han säger ingenting) och trycker ner mitt huvud mot golvet så att jag står med rumpan uppåt. Han utför analsex på mig (vilket jag inte tycker om).. Jag säger till honom att det gör ont men han fortsätter ändå tills han stoppar in två fingrar i min anal och "lyfter" upp mig, med sina fingrar. Sedan fortsätter han med det han tidigare höll på med och kommer i mitt ansikte.

    Han sa inte mycket efteråt heller, men han kunde skratta med mig eftersom jag fick ena näsborren igentäppt med sperma.. Tillochmed jag skrattade åt det.
    Han tog sig en nattmacka och satte sig och såg på tv igen, själv gick jag och försökte sova, men allt jag kunde vara att gråta. Det gjorde så ont i både hjära och i analen, var svullen dagen efter med.

  • Svar på tråden ..gör man det ändå. Våldtäkt? OBS! Käsnliga läsare bör ej läsa..
  • mama no1

    Å fy fan ts! Du måste LÄMNA!!!
    Har du tagit ett allvarligt snack med han om detta på dagtid typ? Berättat för han hur det känns mm? Han är inte riktigt klok tror jag!

  • Anonym

    Men hallå! Det är skillnad på att "ställa upp" ibland och på att bli våldtagen. Sjuk kille, enligt mig, och en sådan skulle åtminstone inte jag stanna hos (det vet jag faktiskt).

  • Fröken Fräs

    Lämna! Han verkar ju inte se detta alls som ett problem?!?! Ju längre du väntar desto svårare blir det.

  • Anonym

    Har bara läst trådstarten och tycker att det låter som en riktigt sjuk en... karln alltså..

  • elakaste barnet i sandlådan
    Anonym skrev 2009-08-13 10:17:23 följande:
    Är det fel att gå med på sex fastän man egentligen inte vill?Det har hänta många (stora bokstäver!!) gånger att jag gått med på att ha sex med min sambo trots att jag egentligen inte vill.Jag känner mig sällan kåt och går med på att ha sex bara för att inte göra honom besviken eller ledsen. Hur fel är det egentligen? Jag själv mår ju inte direkt bra efteråt heller, varken jag eller min sambo..Skulle också vilja skriva av mig lite om vissa saker som har hänt..OBS! känsliga läsare bör ej läsa!När vi inte har haft sex på ett antal så kan han "tvinga" mig hårt till sex. Nu sist det hände så låg jag och sov, in kommer min sambo, sätter sig på knä vid min kudde och drar ner kalsongerna.. Jag sover fortfarande och han öppnar min mun och vill att jag ska börja suga. Jag gör inget och då drar han mig i håret tills jag börjar utföra oralsex på honom.Sedan drar han ner mig till golvet (han säger ingenting) och trycker ner mitt huvud mot golvet så att jag står med rumpan uppåt. Han utför analsex på mig (vilket jag inte tycker om).. Jag säger till honom att det gör ont men han fortsätter ändå tills han stoppar in två fingrar i min anal och "lyfter" upp mig, med sina fingrar. Sedan fortsätter han med det han tidigare höll på med och kommer i mitt ansikte.Han sa inte mycket efteråt heller, men han kunde skratta med mig eftersom jag fick ena näsborren igentäppt med sperma.. Tillochmed jag skrattade åt det.Han tog sig en nattmacka och satte sig och såg på tv igen, själv gick jag och försökte sova, men allt jag kunde vara att gråta. Det gjorde så ont i både hjära och i analen, var svullen dagen efter med.
    Om du inte säger nej är det inte våldtäckt, han kan inte lukta sig till att du inte vill...

    men det sista du skrev...
    VARFÖR I HELA FRIDEN SKRATTADE DU ÅT DET, det är ju som att säga att det var okej!
    Han ska ha en spark på pungen och att du fortfarande lever tillsammans med honom är ju jävligt intresant.
  • PrimitivMan

    Att TS skrattade var kanske som en reaktion på en obehaglig händelse. Stort obehag, i kombination av kanske en lättnad att det var över för den här gången.

    Någon "lek" där han tror att TS är med på det hela tror jag inte. Jag tror det är en bestraffning för att hon inte vill där avsikten är att det skall vara obehagligt. Våldtäkt och kvinnomisshandel helt enkelt.

  • mamita64

    Om du inte säger nej är det inte våldtäckt, han kan inte lukta sig till att du inte vill...

    men det sista du skrev...
    VARFÖR I HELA FRIDEN SKRATTADE DU ÅT DET, det är ju som att säga att det var okej!
    Han ska ha en spark på pungen och att du fortfarande lever tillsammans med honom är ju jävligt intresant.

    Om man väcker en person genom att tvinga in sin kuk i munnen på denna och sen dessutom börjar köra in fingrar i analen, trots att man vet att personen inte tycker om det och säger att det gör ont...då är det fan i mej våldtäkt.

  • Anonym

    Det är jättesvårt att lämna ett "misshansdlande" förhållande. man har ofta blivit så neddtryck att man kanske undermedvetet tror att man förstjänar att bli behandlad på ett viss sätt.

    Det är en del av problematiken, finns fruktansvärt mycket kvinnor i sverige som lever i sådana förhållanden

  • moasmamma07

    fy f*n !!mår illa när jag läser! du verkar inte må bra om du äns kan fråga dig om det är fel. låter helt sjukt! så här ska sex inte va det ska kännas bra för båda efter!!!
    jag tycker du ska lämna honom, önskar jag kände dig skulle du fåp en stor kram, och din "karl" skulle jag ge en spark i aset!!

  • moasmamma07

    elakaste barnet i sandlådan skrev 2009-08-14 01:14:21 följande:


    Om du inte säger nej är det inte våldtäckt, han kan inte lukta sig till att du inte vill... men det sista du skrev...VARFÖR I HELA FRIDEN SKRATTADE DU ÅT DET, det är ju som att säga att det var okej!Han ska ha en spark på pungen och att du fortfarande lever tillsammans med honom är ju jävligt intresant.
    va då måste säga nej!! f*n där har du fel enligt min mening, tjejer som blir förtryckta av såna här svin blir lite knasiga, ibland kan man skarta när man borde gråta. tjejer går tbx till misshandlare för de tror att det inte har hänt, man förskönar osv.. uppdatera dina kunskaper innan du skriver nå så fånigt till nån som behöver hjälp!!
Svar på tråden ..gör man det ändå. Våldtäkt? OBS! Käsnliga läsare bör ej läsa..