• Anonym

Hur onanerar ni? (tjejer)

Hur onanerar ni? Med fingrarna, vibrator, dildo etc? Stimulerar ni enbart klitoris eller för ni även in fingrar eller annat i er?

• Svar på tråden Hur onanerar ni? (tjejer)
  • Anonym

min man är bättre med sin mun, tunga och fingrar än vad jag själv nånsin kommer att vara konstigt men sant!..och helt underbart!!

• Anonym

onanerar typ aldrig.
    Min klitoris blir så överstimulerad om man bara nuddar den, så det är inte skönt!
    Bara kittlas ;)

Ganska jobbigt faktiskt..
    Skulle gärna oxå kunna nå den sjunde himlen!

• Anonym

Yeah!!!!! Efter att ha kollat denna tråden lite (skrev förra inlägget) så bestämde jag mig för att nu ska jag fan komma alltså!! Tog min kära vibrator och OH MY GOOOOOOOOD!! *Det Kändes sjukt. har aldrig kommit förr.. Har gett upp när det kittlat för mycket.. hehe.. men kommer man över kittlet så jävlar =D kändes i hela kroppen och nu har jag blivit beroende av onani ;) Älskar känslan när hela kroppen domnar av och huvudet håller på att sprängas ;) Har kommit ca 5 ggr/ dag nu. haha

• Anonym
    Anonym skrev 2009-08-18 19:59:02 följande:
    Yeah!!!!! Efter att ha kollat denna tråden lite (skrev förra inlägget) så bestämde jag mig för att nu ska jag fan komma alltså!! Tog min kära vibrator och OH MY GOOOOOOOOD!! *Det Kändes sjukt. har aldrig kommit förr.. Har gett upp när det kittlat för mycket.. hehe.. men kommer man över kittlet så jävlar =D kändes i hela kroppen och nu har jag blivit beroende av onani ;) Älskar känslan när hela kroppen domnar av och huvudet håller på att sprängas ;) Har kommit ca 5 ggr/ dag nu. haha
    Vad härligt att höra!
    Onanerar du bara med en dildo eller använder du händerna också?
  • Anonym

jaha oj, det är "leksaker" som ska till alltså? Men vilka, hur börjar man? Var ska man köpa dem? Hör till dem som aaaaldrig skulle gå in i en affär och köpa en - diskret på nätet får det bli isåfall. Men var ska man leta?

• Anonym
    Kullamannen skrev 2009-08-19 08:44:54 följande:
    Du kan vara lugn, sexshopperna som finns typ Martinshop eller kondomeriet är fulla av tjejer som tittar och känner på olika dildos, äckelgubbarna finns inte där.
    Nej nej, äckelgubbar bryr jag mig inte om. Mer de andra tjejerna, som kanske råkar vara mina elever, eller kompisar, eller kompisars döttrar....:D

Har du nåt nättips?
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-08-19 07:54:19 följande:
    Vad härligt att höra! Onanerar du bara med en dildo eller använder du händerna också?
    Alltså jag får ingen njutning av att köra in i mig, tycker det är gubbens jobb ;)
    Använder en vibrator med massor av olika toppar som jag köpte för något år sedan på ett sexparty.
    Sätter fullt ös på klitoris och sen är det bara att komma :)
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-08-19 08:59:04 följande:
    Nej nej, äckelgubbar bryr jag mig inte om. Mer de andra tjejerna, som kanske råkar vara mina elever, eller kompisar, eller kompisars döttrar....:D Har du nåt nättips?
    Jag tycker du ska satsa på en MrRabbit. Jag tillhör en av dem som har väldigt svårt för att komma. MrRabbit blev min frälsning. Har handlat massor på nätet, bland annat från www.martinshop.se samt www.lustjakt.se. Orginialet "Rabbit Pearl" funkar finfint för mig. Det har kommit massa andra lyxigare varianter men ser ingen anledning att byta ut ett vinnande koncept.

Som komplement till min MrRabbit har jag en minikanin man kan hålla mot klitoris under tiden jag har sex. Har testat massa olika vibrerande saker men inga andra har gett mig "rätt" vibrationer och orgasm. En förklaring, jag fick i en sexbutik, var att MrRabbit har "stora svängningar", och då är det det som passar mig. Andra surrande saker har bara... just surrat.... och inte funkat för mig helt enkelt.
  • Anonym

Är det bara jag som INTE stimulerar klitoris alls. Det är bara störande och jag får värsta ryckningarna. Jag måste bli penetrerad. Helst med helt vanlig sex med mannen men fingrar eller dildo funkar fint när han är borta. Ju djupare stötar desto intensivare orgasm.

Svar på tråden Hur onanerar ni? (tjejer)