Hur onanerar ni? (tjejer)
Hur onanerar ni? Med fingrarna, vibrator, dildo etc? Stimulerar ni enbart klitoris eller för ni även in fingrar eller annat i er?
Hur onanerar ni? Med fingrarna, vibrator, dildo etc? Stimulerar ni enbart klitoris eller för ni även in fingrar eller annat i er?
min man är bättre med sin mun, tunga och fingrar än vad jag själv nånsin kommer att vara konstigt men sant!..och helt underbart!!
onanerar typ aldrig.
Min klitoris blir så överstimulerad om man bara nuddar den, så det är inte skönt!
Bara kittlas ;)
Ganska jobbigt faktiskt..
Skulle gärna oxå kunna nå den sjunde himlen!
Yeah!!!!! Efter att ha kollat denna tråden lite (skrev förra inlägget) så bestämde jag mig för att nu ska jag fan komma alltså!! Tog min kära vibrator och OH MY GOOOOOOOOD!! *Det Kändes sjukt. har aldrig kommit förr.. Har gett upp när det kittlat för mycket.. hehe.. men kommer man över kittlet så jävlar =D kändes i hela kroppen och nu har jag blivit beroende av onani ;) Älskar känslan när hela kroppen domnar av och huvudet håller på att sprängas ;) Har kommit ca 5 ggr/ dag nu. haha
jaha oj, det är "leksaker" som ska till alltså? Men vilka, hur börjar man? Var ska man köpa dem? Hör till dem som aaaaldrig skulle gå in i en affär och köpa en - diskret på nätet får det bli isåfall. Men var ska man leta?
Är det bara jag som INTE stimulerar klitoris alls. Det är bara störande och jag får värsta ryckningarna. Jag måste bli penetrerad. Helst med helt vanlig sex med mannen men fingrar eller dildo funkar fint när han är borta. Ju djupare stötar desto intensivare orgasm.