• Anonym

Hur onanerar ni? (tjejer)

FRÅGA angående vacumpump med vibrator för clitoris:
    Har starka funderingar på att beställa en sådan, tycker de ser sköna ut. Är det någon som testat och vet om det är något att ha? kostar ju ändå endel och vill inte slänga pengarna i sjön.

• Anonym

Jag kan komma med hjälp av fingrarna och av min mans hjälp....Men jag blockerar oxå mig själv väldigt mycket.Jag läste om fler tjejer som gör det.Jag tycker att det tar så lång tid och så blir jag så blind på att få en orgasm...Fungerar sisodär bra då....Min man köpte en Lelo till mig..den e bra:)

• Anonym
    Anonym skrev 2009-08-16 17:45:07 följande:
    onanerar typ aldrig.Min klitoris blir så överstimulerad om man bara nuddar den, så det är inte skönt!Bara kittlas ;)Ganska jobbigt faktiskt..Skulle gärna oxå kunna nå den sjunde himlen!
    Så det finns fler :/
  • Anonym

Jag har en härlig dildo som kan fästas på väggen el var man vill. Den sätter jag lite olja på och tar mej själv. Kommer då när den är både i och utanför mej. Härligt, Känner riktigt hur det krampar i hålet, synd att jag inte kan komma på samma sätt med min sambo, han skulle fått njuta av dessa "kramper" som spänner så hårt runt dildon så jag knappt kan få ut den.

• Anonym
    Kullamannen skrev 2009-09-15 11:31:31 följande:
    Anonym (mmm) skrev 2009-09-15 11:16:59 följande:
    Förstår han! Dte luktar ju faaan med analsex! Har man en fitta skall man väl använda den, det är mycket skönare!
    Luktar det inte när du skiter då ,och då använder du ju hålet
  • Anonym

Hur jag onanerar har ju ändrats massor genom åren.

Jag började nog när jag var typ 10 år Då var det mer att jag och kompisen lekte att vi hade sex och låg och tryckte oss mot varandras klittor utanpå kläderna. Men jag minns att jag kände mig varm inuti på nåt sätt:)
    Började sen gnida mig mot ett gosedjurs ansikte och det gjorde jag nog varje kväll innan jag somnade då.
    Sen var jag mycket på biblioteket och där upptäckte jag sexböckerna med lite bilder i någon gång i mellanstadiet. Jag brukade ofta med småsyskonens blöjor ner på bilblioteket och gå runt med den lite kissig varm o våt. Och jag hade blöja samtidigt som jag red på handikapp hadtaget som man fäller ner brevid toan. Det där med blöja gillade jag nog för att det blev mjukt o varmt.
    Senare i högstadiet brukade jag o samma kompis jag lekte sex med kolla på hennes pappas porrfilmer o onanera i deras vardagsrum. Vi satt oftast i varsig sackosäck o pullade med fingrarna samtidigt som vi kollade.
    Minns att vi såg tjejsex och då insåg vi att vi kunde hjälpa varandra med att slicka o smeka. Jag skuklle nog säga att det var då min äkta sexlust vaknade till liv=)

Idag när jag onanerar är det oftast framför en spegel med min mr rabbit, eller så filmar jag med filmkamera när jag onanerar och sen tittar på det. Vilket leder till att jag blir sugen igen=) Sen brukar jag lägga ut dom filmerna på youtube. Älskar tanken på att andra ser min våta fitta=)
    Tjejen som jag var kompis med förr träffar jag fortfarande o det blir fortfarande mys när vi ses=) På nåt sätt ser vi det inte som sex utan att vi bara leker som vi gjorde som barn. Min sambo vet inget om det. Å vi tjejer pratar inte om det heller utan det bara blir så när vi ses. Vi fikar o pratar, sen råkar vi hamna i säng o slicka varandra, sen är det inget mer med det=)

Men vad jag blev kåt nu. BLir nog en sväng nu=)

• Anonym

Hm, lät lite knäppt det där med blöja måste jag erkänna, har jag aldrig hört förut. Men alla har ju sina preferenser
    Glad att så många skrivit att de börjae onanera som unga och lekte sexlekar med kompisarna...trodde bara det var jag som var sexgalning när jag var liten
    För mig började det faktiskt på dagis, jag och en kompis lekte en lek där vi mest låg på varandra och låtsades att vi hade sex...fast vi visste inte vad det hette då...vette faan hur vi visste hur man gjorde heller :-P

Sedan fortsatte det på lågstadiet, vi brukade leka att en av oss tjejer stoppade in en strumpa i byxorna och lekte kille, så satte jag mig på henne och gned...
    Fast jag har aldrig på riktigt onanerat med en kompis, det var mest lekar.
    När jag gick i mellanstadiet kom jag på att man kunde gnida sig mot sängkanten, så det har jag faktiskt gjort sedan dess. Säkraste sättet att komma på för mig. När jag kommit upp i vuxnare ålder och faktiskt börjat ha sex på riktigt har det börjat funka bra med leksaker också.
    Har en proppfull låda som jag och min pojkvän tyvärr inte använder så mycket nuförtiden men när jag är själv åker den ibland fram. Sätter in en porrfilm i dvdn eller läser någon sexig porrnovell.
    Gillar förstås min Mr Rabbit väldigt mycket, det är skönt att stoppa upp något så stort och sedan få vibrationerna på klitoris. En annan favorit är mitt lilla rosa "ägg" som vibrerar. Ibland stoppar jag in det i trosorna och gnider mig mot det...

Det konstiga är att, när jag onanerar själv så kan jag komma flera gånger på rad, men det har aldrig hänt med en kille...orgasmerna känns faktiskt olika.

• Anonym
    Anonym (Tveksam...) skrev 2009-09-17 12:12:55 följande:
    Märklig tråd det här blev...ni (som i vissa här) kanske ska ta kontakt via knullkontakt.nu istället. Som i seriöst menat Förstår nämligen inte syftet med en "nu-ska-vi-bli-kåta"-tråd just här på FL, som tråden nu utvecklats till. Att tillägga är jag inte pryd alls, snarare tvärtom, men jag tycker någonstans att det börjar likna något som hör hemma i typ knullkontakt.se eller QX.Var det inte meningen att berätta HUR vi onanerar? Nu är det "plaskvåta fittor" och "oj, vad jag blev kåt nu" samt "ska vi skicka kåt-bilder till varandra". Nja, jag är högst tveksam till hur denna tråd utvecklat sig.
    Hmm.. varför inte bara sluta läsa? Eller menar du att bara för att du inte gillar att läsa så ska alla sluta skriva? :)
  • Anonym

Eltandborste! Fungerar faktiskt mycket bra. Men man vill ju inte gärna borsta tänderna med den sen.

• Anonym

Jag ska absolut införskaffa en rabbit Mannen tycker också den verkar kul

Svar på tråden Hur onanerar ni? (tjejer)