Hm, lät lite knäppt det där med blöja måste jag erkänna, har jag aldrig hört förut. Men alla har ju sina preferenser
Glad att så många skrivit att de börjae onanera som unga och lekte sexlekar med kompisarna...trodde bara det var jag som var sexgalning när jag var liten
För mig började det faktiskt på dagis, jag och en kompis lekte en lek där vi mest låg på varandra och låtsades att vi hade sex...fast vi visste inte vad det hette då...vette faan hur vi visste hur man gjorde heller :-P
Sedan fortsatte det på lågstadiet, vi brukade leka att en av oss tjejer stoppade in en strumpa i byxorna och lekte kille, så satte jag mig på henne och gned...
Fast jag har aldrig på riktigt onanerat med en kompis, det var mest lekar.
När jag gick i mellanstadiet kom jag på att man kunde gnida sig mot sängkanten, så det har jag faktiskt gjort sedan dess. Säkraste sättet att komma på för mig. När jag kommit upp i vuxnare ålder och faktiskt börjat ha sex på riktigt har det börjat funka bra med leksaker också.
Har en proppfull låda som jag och min pojkvän tyvärr inte använder så mycket nuförtiden men när jag är själv åker den ibland fram. Sätter in en porrfilm i dvdn eller läser någon sexig porrnovell.
Gillar förstås min Mr Rabbit väldigt mycket, det är skönt att stoppa upp något så stort och sedan få vibrationerna på klitoris. En annan favorit är mitt lilla rosa "ägg" som vibrerar. Ibland stoppar jag in det i trosorna och gnider mig mot det...
Det konstiga är att, när jag onanerar själv så kan jag komma flera gånger på rad, men det har aldrig hänt med en kille...orgasmerna känns faktiskt olika.