enny signatur skrev 2009-08-17 18:13:47 följande:
Då tycker jag verkligen du ska ta med det om kejsarsnitt. tång kan du ta med om du tror det påverkar mer än det vanligen gör. Tänk på en sak under förlossningen, du är där frivilligt och har rätt att neka allt (även om det gäller ditt och barnets liv så länge barnet är i dig). Du kan således bestämma själv (det de kan göra är att kasta ut dig, men det är inte vidare enkelt för dom att göra).Du kan helt enkelt konstatera att din man fattar besluten om du inte är i stånd. du behöver inte skriva ska istället utan omformuelra typ så istället :)Du skulle sett mina utkast til förlossningsbrev, där kan vi tala om dominatnta och besserwisser ;) Men de kom aldrig till en final edition
Oki, det är jättebra tips du kommer med. Vill ju ha ett förlossningsbrev som framför mina tankar gällandes förlossningen. Sen vet man ju aldrig hur den blir.
Jag vet inte hur jag kommer reagera när jag väl ligger där och är rädd för att jag kommer låta dom övertala mig till olika saker trots att jag inte vill.
Ska visa min BM också och se vad hon tycker.
Men det med kejsarsnitt kanske jag ska ta upp för skulle det bli tal om snitt så kommer jag få panik känner jag på mig.