Tråden för oss äggdonatorer 10
Nej, och är man mottagare har man ju ofta x antal vanliga IVF bakom sig... och har man svårt att få barn så läser man väl på som attan om allt så då vet man väl hur det går till. Jag kommer ju få mens naturligt. Har haft två perioder nu efter graviditet och nedtrappning på amning. Så det kanske beror på det då...
Här sitter jag och skriver i en nyare tråd som är helt död så håller ni till här...!?
Jag va på KS idag för kontroll.
Läkaren hittade 9 äggblåsor.. är det bra eller dåligt?
Har läst om många som har runt 18 äggblåsor, då låter ju 9 otroligt LITE
Ska öka på sprutan i 2 kvällar sen ska jag tillbaka för kontroll på fredag igen.
Planen är att vi ska plocka nästa vecka..
Jag har inte haft några biverkningar *peppar peppar* så det här kan jag lätt göra om
Ja... vi kanske ska starta tråd 12 och lägga in länk i både tråd 10 och 11? Vi hade samma problem för längesedan men jag hittade inte den tråden och sen fortsatte jag och flera här... Nu är vi iaf några som skriver här kontinuerligt så det är roligt!
Hoppas du får mens NU Snigelmamman!
adsf: det är väl ganska bra. Som jag fattat det så delas bara äggen till två par om det blir minst 10. Så att få 9 ägg borde ju vara jättebra för mottagarna som får alla själv .
Tråd 12 finns redan, det är ju där jag hållt till
Här är länken; www.familjeliv.se/Forum-11-360/m50894903.html
Vi är några stackare som håller till där..
Hur går det för dig Snigelmamman?
Jag håller tummarna för att det ska komma igång!
Måste bara komma in här och säga att jag beundrar er massor!
Ni är OTROLIGT generösa som gör detta för andra!
Tack för att NI finns!!!!!!!!!!
Men då håller vi oss i 12:an då eftersom den är "nyast" eller? jag flyttar dit nu i alla fall! =)
hej jag ska börja donera i januari det ska bli spännande!!
Lycka till till er som är igång!
Vi pratar i 12.an... www.familjeliv.se/Forum-11-360/m50894903.html Välkommen!!