Odd Molly - för oss inbitna del 2

Svar från ajabajakids ang T88 klänningen och skärpet:
"Angående klänningen så ingår skärpet! Min kollega har bara skrivit fel på hemsidan! Otroligt synd att det meddelandet nått så många :( Ha en fin dag Mvh Ulrika ajabajakids"
Jag är urdeppig.. Lyckades ta mig till butik dag och provade det som beställts. Jag märkte till min bedrövelse att både smock och buttom down är för små över bysten i stl 2 men bra övri´gt. Stl 3 satt fortf åt över bysten men stooora i övrgt. Fan, jag får jaga gamla smockskjortor.............. Sedan var check meblusen underbar i stl 2! trodde jag aldrig. Har ju beställt stl 3 eftersom den ser tajt ut över bysten. Hur kan det bli så här?? *deppar........ Då är det bara 100 g-toppen som passar i det paketet. Har aldrig haft det så illa förut.
Köpte alltså en check me blus butiken idag ifall de tar slut på nätet innan jag hinner byta till stl 2 och fick tag på en light cotton i stl 2! Fick 20% rabatt med idrottsrabatten på Kålle & Ada Gbg - perfekt. Hade glömt det men hörde en annan som hade det och så låg den i handväskan. Hur senil är inte jag???
Jag är hopplös! (skyller på tangentbordet igen) Krumelurerna ska det stå...