Inlägg från: Frusna flickan |Visa alla inlägg
  • Frusna flickan

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Morty! Jag ville inboxa dig men det gick inte. Släpper du in mig?

• Frusna flickan
    Skrutteruttan skrev 2009-08-26 10:05:21 följande:
    Nej, bara bild på hur lång spoiler underdress är i bildtråden...
    Och ljuvligt fin som vanligt
  • Frusna flickan
    Puffig Pingla skrev 2009-08-26 13:09:39 följande:
    Tack tjejer för peppning! Det stärker!Jag har alltid köpt mycket kläder då det är ett stort intresse för mig. Nu när jag dessutom har mer ekonomi än vad jag hade förr i tiden så kan jag verkligen unna mig. Jag fattar inte vad det är med OM som sticker så i ögonen på dem?När jag har kört Sand, Day, Hunky Dory, Rodebjer mm så har ingen gnällt. Men är jag värsta måltavlan helt plötsligt.
    Ja eller hur. Jag gillar också hunkydory, day men även malene birger, snob och rabens saloner (som ju är ännu dyrare!) men då säger ingen något. Har dock inte så många sådana plagg men ändå
  • Frusna flickan
    HardcoreHunny skrev 2009-08-26 22:16:02 följande:
    Över väger att köpa en "makeout blouse" & en "spoiler tank" att ha under, men hur är de i storlekarna?!Vill ha det så man kan se lite på linnet lixom i nederkanten...någon som provat denna kombinationen?!Är 170cm/74kg/80c & funderar på en makeout blouse i strl 2 & en spoiler tank i 3.Vad tror ni som är så kunninga ang OMs storlekar. kanske man ska välja en större av båda?!kram!
    Jag tog 3 på makeouten och den är för stor. Mina mått 168, 72, 80c-d
  • Frusna flickan
    fru vanheden skrev 2009-08-27 07:30:09 följande:
    Hej!Jag köpte häromdagen livealot blusen i st. 2 och jag tyckte att den var ursnygg framtill men väldigt stor baktill.Så nu funderar jag på att köpa en i st 1 istället.Men det jag undrar över då är hur den blir vid brösten då jag har ganska stora bröst.Är det någon här som vet hur den är i st. 1 och kanske kan hjälpa mig?
    Ja jag undrar detsamma! Min är jättestor och jag vill ha en rosa också men ska jag ta den i stl 2 då. (Har 3:a nu) Jag är rädd att brodyren hamnar mitt på brösten. På min 3:a är det precis att den kan vara strax under bysten och sedan är den stor i övrigt.......... Snälla hjälp
  • Frusna flickan

Ang storlek på spoiler underdress. Jag som har stl 2-3 beställde en 4:a på min spoiler i powder då jag hört att den är så trång, särskilt över bysten. Den satt perfekt! Så ljuvligt fin!!!!!! Och skitsnyggt vid bysten med min c-dkupa. Vet ej om denna info an vara till glädje för någon men i alla fall.

Dock stör jag mig lite på längden. Önskar att det vore en tank   Tycker att denna är för lång att han till tunikor/blusar. På skrutteruttan såg det ju jättebra ut men min är en bit längre eftersom det är större storlek. Varför antas man vara motsvarande längre som man är bredare?

Fick hem 329 i cherry i stl 2 (passade bra!) och önskar så att den vore blå! De var slut.... Cherryn är underbart fin men kanske inte riktigt min färg. Blått dämpar min "rödflammighet".

• Frusna flickan

Och, jag bestämde mig för att min livefirst som jag drömt så länge om får hitta en ny ägare. Tycker inte att den sitter bra över bysten och lite liten i stl (Är en 3:a).. Fick fetare höfter i den också.. (Bild i bilds)

• Frusna flickan
    Frusna flickan skrev 2009-08-28 08:36:29 följande:
    Ang storlek på spoiler underdress. Jag som har stl 2-3 beställde en 4:a på min spoiler i powder då jag hört att den är så trång, särskilt över bysten. Den satt perfekt! Så ljuvligt fin!!!!!! Och skitsnyggt vid bysten med min c-dkupa. Vet ej om denna info an vara till glädje för någon men i alla fall.Dock stör jag mig lite på längden. Önskar att det vore en tank   Tycker att denna är för lång att han till tunikor/blusar. På skrutteruttan såg det ju jättebra ut men min är en bit längre eftersom det är större storlek. Varför antas man vara motsvarande längre som man är bredare? Fick hem 329 i cherry i stl 2 (passade bra!) och önskar så att den vore blå! De var slut.... Cherryn är underbart fin men kanske inte riktigt min färg. Blått dämpar min "rödflammighet".
    Oj så neg jag lät ang spoilerns längd... Den är ju såklart jätteanvändbar i alla fall, del som underklänning men också till mer klänningslika tunikor.
  • Frusna flickan
    fru vanheden skrev 2009-08-28 08:48:06 följande:
    Grattis till din spoiler Jag blir jätteglad för denna infon!Men en 4:a blev inte den för vid för dig tycker du?Jag har också en stor byst men det känns såååå stort att köpa en 4:a Är också lite bredare än normalt sen jag slutade röka men det ska väck nu i vinter när vi har slutat med allt grillat och vinet får också skäras ner på Men du...Om man tar tanken i större storlek så blir välden också lite längre så då kanske den blir i den snygga längden????
    Nej men jag har stor rumpa och lår också tyvärr. Är 2-3 upptill men skulle aldrig kunna ha mindre än 3 nertill. Den sitter perfekt på mig. Kan man med att skicka en bild till bildis iförd enbart den? Bara som storelkshjälp.. *pinsamt
  • Frusna flickan
    fru vanheden skrev 2009-08-28 08:48:06 följande:
    Grattis till din spoiler Jag blir jätteglad för denna infon!Men en 4:a blev inte den för vid för dig tycker du?Jag har också en stor byst men det känns såååå stort att köpa en 4:a Är också lite bredare än normalt sen jag slutade röka men det ska väck nu i vinter när vi har slutat med allt grillat och vinet får också skäras ner på Men du...Om man tar tanken i större storlek så blir välden också lite längre så då kanske den blir i den snygga längden????
    Ja precis, men alla tanks är slut powder.. Fick tag i en på minzo och blev lycklig. Nästa dag ringde de och sa att de ej hade den i alla fall Vet någon var det finns stl 4 i powder?
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2