isako skrev 2009-08-23 09:34:40 följande:
Men undrar om jag kan har 3? Har strlk 4 i de figursydda o 3 i de lite vidare. Fast mycket är ju pga byst o överarm... Kanske man kan testa..Usch stackars dig. Har sett min mamma gå igenom hela vårdnadskarusellen o förlora med min syster Vi fick inte vårdnaden pga att han hade ett rum mer, så hon slapp dela rum med mig... Vilka kriterier liksom!? Inte bättre barnet mår bra eller?
Tack vad rar du är. Men om jag gissar rätt missförstod du mitt meddelande. Jag tolkade emlas inlägg som att hon höll på med ex-jobb (kanske är hon också jurist?)och jag håller nu på och utreder och skriver om vad som är barnets bästa vid vårdnadstvitser och hur vårdnadslagstiftningen ser ut. Så jag ligger inte någon tvst eller så som tur är.

Ledsen att höra att ni systrar tvingades dela på er.. Man läser så många sorgliga historer när man håller på med sånt här
Ang storleksfrågan tog jag en 4:a just för att de skulle vara så trånga. Jag har 3 på de tajta annars men ofta 2 också. Jag gissar att det kan bli svårt att ta en mindre stl men det baserar jag på vad som sagats här tråden - jag vet ej själv.