• Snova

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Fråga om nån orkar svara:
    Har makeout blouse funnits i chalk? Höstens är ju mer rosa. Blev så sugen på en och har för mig att vårens kanske fanns bl.a. i chalk.

• Snova
    den finns ju i chalk nu!

Ny fråga:
    Vet nån om den fanns i chalk i våras? För visst var mönstret annorlunda då? Fjärilar bl.a. har jag för mig.
  • Snova
    Audrey Will skrev 2009-08-17 17:14:16 följande:
    Jo den är från den nya Höstkollektionen, men har bara inte släppts ännu. Den blå på bild är från äldre kollektion. OM's hemsida inte är så bra uppdaterade på plagg som inte släppts, de var jättesena med att uppdatera Pre-Fall plaggen! Men parkasen kommer.. dröjer kanske en månad till (gissning)
    Åh, vad bra! Tänkte att det nog var ngt sånt. Har den blåa från förra året men vill hellre ha en almost black. Tack!
  • Snova

Frusna flickan skrev 2009-08-17 19:03:51 följande:

Ja jag har en, den är jättesöt! Gllar särskilt den stora fjärilen och krumerurerna nertill.
    Åh, jag får väl sukta på Tradera...

Vet ni hur det är med utförsäljningar numera? Såg en annons för två år sen i DN men just den helgen kunde jag inte. Hamnar det som blir över på den skånska outleten kanske?
  • Snova
    elma skrev 2009-08-17 19:32:08 följande:
    snova: vilken skånska outlet??? Nyfiken
    Hmm...jag vet inte vad den heter. Höganäs? Har ej varit där, bara hört om den. Tror inte de har ngt jätteutbud.
  • Snova
    Bina skrev 2009-08-17 20:59:33 följande:
    Ja den fanns i chalk i Colore superiore-kollektionen everydaymolly.blogspot.com/2009/07/dagens-mol...
    Tack för bilden (tagen på min födelsedag) - kanske köper höstens iaf. Lika bra så jag inte blir utan. Sååå stor skillnad är det ju inte.
  • Snova

Bina
    Visst är det dig jag köpte lite Bugaboogrejer av typ 2006? De återfinns nu på Tradera!

• Snova

Köpte Make Out i chalk på OM butiken idag. Expediten visste inte vilken det var när jag frågade och hade noll koll på när jackorna kommer. "Vi får en leverans nästa vecka, kanske då..."

Mysko att de inte kan mer!

• Snova
    Tejja skrev 2009-08-19 21:51:11 följande:
    Jag puffar lite till för min fråga nu när det blivit kväll. Någon som sett denna någonstans i storlek 2? www.tradera.com/Odd-Molly-tunika-blus-bomull-...
    Såg den ej i OM butiken men hade bråttom å andra sidan, kollade ej allt.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2