• Snova

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Är så sugen på hearted tunic men den är ju så dyyyr... Skit!

• Snova
    Innerjoin skrev 2009-09-07 15:47:42 följande:
    Alltså, mysteriet tätnar: www.blocket.se/stockholm/ODD_MOLLY_host_vinte... Typ obegränsad mängd jackor, och registrerad som företagare! Det kan inte vara möjligt att det dykt upp så många jackor (inräknat alla som sålts innan på blocket och Tradera) efter alla dessa år!!??
    Riktigt konstigt. Hur gammal är den?
  • Snova

Även Tradera är halvt översvämmat av den där jackan. Några olika säljare säljer flera var... Fishy!

• Snova

Om man är en 2:a, kan man köpa huvtröjan i velour (minns ej namnet) i 3 utan att den blir enorm?

• Snova
    Innerjoin skrev 2009-09-07 21:02:39 följande:
    Jo, en tänkbar teori..men varför skulle det ta 3 år innan de säljer dem? Var har alla dessa jackor funnits i 3 år, och varför inte sälja dem innan??
    Och dålig kvalitet kan ju lika gärna tyda på kopia... Hoppas inte för din skulle dock trollslända!
  • Snova
    One skrev 2009-09-08 18:34:00 följande:
    tjoho! Gör krumsprång a la värsta token! Jag har fått tag i en makeout blouse i chocolate! Nu ska jag bara hinna dit och hämta den...de kunde nämligen inte hålla den längre än t.o.m imorgon och jag vet inte om jag hinner. Men kanske kan man få hålla den lite extra om man ringer igen....? Ni som inte är medlemmar i best of brands borde bli det (inte där jag hittat den bruna makeout dock) Specialkvällar med 20% på allt de har...även odd mollys senaste....om jag förstått rätt... Nu har jag ju redan handlat lite mer än min kvot men någon annan kanske...?
    Skulle precis in och tipsa om att den finns i alla storlekar på ETC på Odengatan i STHLM!
  • Snova

Nu har jag också beställt en almost black "Nylon parker coat" som CD kallar den. Var så sugen på en hearted tunic men det känns lite sjukt att köpa en tunika för samma pris som jackan... Undrar om den kommer på rea eller om folk köper upp alla ändå?

• Snova

En grej om jackan bara - jag tycker nog att den hade varit snyggare med vitt foder som förra årets modeller. Får se om jag säljer min gamla eller behåller båda...

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2