Inlägg från: Tuffelisa |Visa alla inlägg
  • Tuffelisa

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Har någon här erfarenhet av reklamationer på Redhe of sweden?
    Beställde en makeout blouse och en frilled longsleeve därifrån men de var båda jättestora på mig. Nu är storlekarna jag ska ha slut, så jag måste få pengarna tillbaka. Vill beställa blusen på ett anat ställe innan de tar slut. Men vet inte om jag vågar beställa på annat ställe innan jag fått pengarna...

Tack på förhand!

• Tuffelisa
    Sommarbebben skrev 2009-08-17 20:16:20 följande:
    Har funkat jättebra för mig. Väldigt trevlig bemötande och det tog väl en 3-4 dgr?
    Å vad bra, då ska jag ta å shoppa lite igen

Tack!
  • Tuffelisa

Kan någon hjälpa mig med storlek på Makeout blouse? Jag beställde en st4, då jag trodde de var små i storlek och jag har stor byst, men den var som ett tält på mig, så den fick åka tillbaka, men nu vet jag inte om jag ska ha 3 eller 2? Den var väldigt stor på bredden runt midjan, så när jag knöt snöret bak stod kanterna rakt ut på sidorna så man såg så där extra tjock ut Vet någon hur stor skillnad det är på bystmåtten på storlekarna?

• Tuffelisa
    Kajsan skrev 2009-08-19 10:29:08 följande:
    Å nej, jag hämtade just min från posten, nu ska här provas!
    Nu har jag varit i affären och provat, det blev en trea. Tvåan var alldeles för tight runt armarna. Hoppas din passar dig
  • Tuffelisa

Är det många här inne som traderar ut sina mollysar? Jag tänkte sälja ett par stycken och behöver råd. Vilka dagar ni tycker saker säljer bäst, fredag eller söndag?

Tack på förhand!

• Tuffelisa
    jojoa75 skrev 2009-08-21 19:42:40 följande:
    söndag tror jag. Dock är det himla segt att ladda upp på söndagar.. antar att flera oxå väljer söndagar...
    Sara Mia skrev 2009-08-21 19:48:39 följande:
    Jag satsar på söndagar. Fredagar är det större risk att folk har annat för sig och inte kan vara med och "hugga" i sista minuten. Men det är min teori.
    Tack för era tips! Jag tar det på söndag då
  • Tuffelisa

Angående kopior på tradera....så har jag fått för mig, att på kopiorna är Odd Molly märket fastsytt med blå tråd ,medan på originalet är den fastsydd med vit tråd och det är påmålat med blåa streck så det ser ut som tråd.

Vet någon om min teori stämmer?

• Tuffelisa
    villemina skrev 2009-09-03 12:39:00 följande:
    Stämmer inte, jag har butiksköpta Mollysar med mörkblå tråd på lappen.
    Där sprack den teorin
  • Tuffelisa

Har någon märkt att det säljs väldigt många nya jackor på tradera och blocket just nu och de är av samma modell beige och brunt med foder, tycker att de är jättesnygga. Men är det kopior? för jag har inte hittat några såna i affär eller i kollektionen på OMs hemsida.

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2