Inlägg från: Tuffelisa |Visa alla inlägg
  • Tuffelisa

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Förresten , hur är förra årets modell i storlek? Är den som årets jackor eller annorlunda?

• Tuffelisa

Suck, vad dyr den blev, hade inte en suck att följa med i den auktionen.
    Jag blir så sur då jag missade en exakt likadan för ett par dagar sen som länkades härinne på köp-nu för 1900 :(
    Bara för att jag inte fick den vill jag ha den ännu mera

• Tuffelisa

Godmorgon allihopa!

Jag satt som en dåre i 2 timmar igår och klickade fanatiskt igenom varenda webbshop jag känner till för att hitta Everyday long cardigan i grått storlek 3. Helt plötsligt MÅSTE jag ha den.
    Undrar därför om någon här har sett den...jag vet att den fanns nyligen i någon webbshop men jag hittar den inte igen...

• Tuffelisa
    Duntoffla skrev 2009-10-04 10:22:25 följande:
    Jag har sett den i Bronze i strl 3 på Shirtstory men tyvärr ingen grå
    Tack i alla fall
  • Tuffelisa
    isako skrev 2009-10-04 14:55:23 följande:
    Jo i vilken strlk?
    Storlek 3 som minst

*hoppas hoppas*
  • Tuffelisa

Är det bara jag som saknar Odd Mollys tidigare "bildloggor" typ souverain (stavning?)? Vet någon hur vårkollektionens logga ska se ut?

*har fortfarande inte hittat Everyday long cardigan i 3 grey* ;-(

• Tuffelisa

Nu har de släppt OM på campadre, de har flera kappor till 50%, tänkte på Duntoffla som letade kappa

• Tuffelisa
    nize skrev 2009-10-05 12:17:32 följande:
    Någon som vet när ens rabatt dras på campadre? När jag ska betala står den dyra summan där..?? Då är inte rabatten med jue.. fattar inte..
    På min kommer rätt summa upp i kassan..det kanske är fel på just en viss vara då...prova lägg i något annat i varukorgen
  • Tuffelisa

fru vanheden skrev 2009-10-05 13:02:37 följande:

Satt också på camprade och väntade ivrigt...Blev lite ha galgen och la först velour klänningen i korgen men varför? Tycker ju inte den är så fin egentligen Så nopp, det blev inget för mej heller! Jag får allt hålla mej och spara mina pengar till vinterkollektionen Den klänningen som jag har spanat in är ganska dyr så jag väntar in den..
    Har du hittat priset på den nu? Det var den bruna du ville ha? Nr129?
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2