Inlägg från: Tuffelisa |Visa alla inlägg
  • Tuffelisa

Odd Molly - för oss inbitna del 2

fru vanheden skrev 2009-10-05 13:02:37 följande:

Satt också på camprade och väntade ivrigt...Blev lite ha galgen och la först velour klänningen i korgen men varför? Tycker ju inte den är så fin egentligen Så nopp, det blev inget för mej heller! Jag får allt hålla mej och spara mina pengar till vinterkollektionen Den klänningen som jag har spanat in är ganska dyr så jag väntar in den..
    Har du hittat priset på den nu? Det var den bruna du ville ha? Nr129?
    nize skrev 2009-10-05 12:24:26 följande:
    Nix, det gick inte heller =( Det kommer upp spm rabatt i beställningen, men när jag ska betala med payer är inte rabatten medräknad längre.. konstigt..
    Maila dem om det, de brukar vara rätt bra på att svara!
  • Tuffelisa
    Stargirl skrev 2009-10-06 08:18:30 följande:
    Vilket datum kommer vinterkollektionen? Ngn som vet vad som är sagt?
    Tjejen på Smultrongården sade att den kommer på fredag
  • Tuffelisa
    JuliaochNelly skrev 2009-10-06 09:45:33 följande:
    Ni som har grandmas coat hur är dom i stl? Jag har M i vanliga kofter villken stl borde jag ta i den ?
    Jag tycker att den är en rymlig normalstorlek
    Tycker dock att den är lite tung
  • Tuffelisa
    Paulai skrev 2009-10-06 10:53:23 följande:
    Hallå alla! Har precis "upptäckt" OM genom en kollega och undrar såå om det går att få tag i en Grandma's coat...? Vilken kollektion är den ifrån och var kan man köpa den? Vore så tacksam för tips!!
    Jag har hittat en:
    www.lejonhuset.com/products.html

Obs! inte min butik!

det är den enda jag hittar på nätet förutom tradera
  • Tuffelisa

Passar på att efterlysa igen, en "everyday long cardigan" storlek 3 i färgen grey, om någon stöter på den i någon butik snälla inboxa mig

• Tuffelisa
    JuliaochNelly skrev 2009-10-06 11:11:59 följande:
    Okej, ja då borde jag nog ta en 1 & inte 2 då
    Om inte du har större byst är "normaletta", då kanske det är bättre att ha rymligt då min har en förmåga att knäppa upp sig just där.
  • Tuffelisa
    Pokergirl skrev 2009-10-06 12:56:08 följande:
    Fanns iaf förra veckan här i Umeå på Dressed and Denim, dandd.se.
    Tack!
    Har nu beställt från ovanstående sida....nu får jag hålla tummarna att den hittar hit från var det nu är de skickar (usa?)
  • Tuffelisa
    elma skrev 2009-10-06 13:08:21 följande:
    tuffelisa: jag har beställt ett par gånger från fitts and company. Det har funkat bra. Fick dock fel storlek ena gången och har inte fått svar från dem än om de skickat en ny till mig. Men gången innan var det kalas bra från dem!
    *hoppas hoppas* vad trist dock att det vart fel med din leverans, hur lång tid har det gått sedan du mailade? Jag tycker att de hade en förvånansvärt billig frakt, 5$ stod det.
  • Tuffelisa
    isako skrev 2009-10-06 16:29:58 följande:
    Ivnäntar paket därifrån nu. Hoppas på att få det imorgon eller på torsdag. Supertrevliga på mailen (dock tog det 2 dagar innan svar) Men är du har ju alltid möjligheten att välja prioriterat paket om du är lite osäker.
    Jag fick aldrig något val än det som kom upp av sig självt i kassan. Menar du någon form av spårningsbart paket då?
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2