Odd Molly - för oss inbitna del 2
Jag köpte precis en robe förra veckan och jag köpte den i min vanliga storlek, så du borde allt kunna ha en 2:a.
Den är helt underbar! Har den ljuvliga rosa... *kärlek*
Håller med om att man lätt blir lite fartblind när man har hamnat i OM-himmelriket, helt plötsligt tycker man att ett plagg under 1000 kr är billigt!
Men är det inte fler än jag som tycker att den här kollektionen har blivit ruskigt dyr? I alla fall vissa plagg. Som mitt senaste "måste-ha-objekt", velour-dress-frill-tunic, helt underbar men den kostar ju närmre 2000!
Är inte det mycket??
(även fast jag just nu försöker övertala vissa andra att den inte aaaalls är dyr..)
Visst var det någon igår som efterlyste en Cotton Embr i rött, stl 2?
Såg en sån här:
se.zoovillage.com/store/productdetail.asp&Position=10&ListType=1&BrandID=174&CategoryID=0|0&Gender=0&SizeID=0
Är det någon som har köpt en sådan där OM höstjacka som en kille säljer på blocket?
Tycker själv att det känns MYCKET skumt. Jag mailade för några veckor sedan att jag ville köpa en, men sen har han dragit på det undan för undan. Nu skulle han till sist skicka en mot betalning med Payson, men ändrar sig i sista stund när jag lade till Payson Garanti (vilket innebär att jag måste godkänna varan innan säljaren får sina pengar). Han mailade då och sade att jag måste föra över till hans bankkonto istället om det ska bli någon affär.
Vad säger ni om det??