Inlägg från: malinoski |Visa alla inlägg
  • malinoski

Odd Molly - för oss inbitna del 2

82an skrev 2009-09-08 09:56:34 följande:
    Är det någon som  har "Light cotton embroided"? Jag har funderat på att köpa den länge och älskar den blå. Men visst är tyget samma som i 327 tunikan? Är rädd att den ska bli flygig när den är lite kortare... Jag gillar 327an men den kräver sin längd.
    Jag har en sån! Tycker inte alls att den upplevs flygig :)
  • malinoski

Sara Mia skrev 2009-09-08 10:07:45 följande:

Jo. du kan lägga en bild i ditt eget album och sedan se till att kryssa i rutan att det får visas för andra. Då kan vi andra klicka på din logga och sedan välja ditt album och se den vackra kappan. För vi är fler som vill se såklart. Prova det.
    Har inboxat dig :)
  • malinoski

Frusna flickan skrev 2009-09-08 10:15:44 följande:

Åh vad jag är avis!!!!! Jag ville ju så gärna ha den gröna. Tyckte först att jag MÅSTE men sedan ansåg jag mig inteha råd. ¨Nu ångrar jag att jag inte valde bort 4 tunikor istället och köpte en sådan. Åh lyckliga du! Bild!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nu har jag provat att lägga ut bilder i mitt album. :)

(Helt novis på bildområdet och fota-sig-själv-i-spegeln-tricket, så tyvärr inte helt rättvisa bilder på ett underbart plagg!)
  • malinoski
    Morty skrev 2009-09-08 10:29:43 följande:
    Blev ju nyfiken, men jag kan inte se ditt album. Du får nog gå in och göra det tillgängligt.
    Har försökt lägga dem tillgängligt, men har nog gjort något fel då.
    Någon som har gjort det tidigare och kan berätta hur man gör?
  • malinoski
    Morty skrev 2009-09-08 10:42:18 följande:
    Gå in på din presentation och sen i vänster menyn finns där något som heter Inställningar och där klickar man på Kontoinställningar. *hoppas det är samma som mitt då jag är +medlem*
    tack, nu tror jag att jag har gjort någon ändring på inställningarna så att även bildgalleriet kommer med. :)
  • malinoski
    Morty skrev 2009-09-11 08:06:46 följande:
    Jag och sonen är hemma sjuka så jag sitter och vaktar när postis kommer. Hoppas på att min 738 ska komma idag. Är så nyfiken på hur den är storleksmässigt på mig. Skulle eg behöva åka till mitt postulämningsställe. Har ett paket som kom i förrgår och som bara ligger där och väntar på mig. En Cherry 100gr l/s top. Verkar som sonen mår bättre så jag hoppas att vi kan ta en snabbis dit i em. Det jag 'saknar' nu är en Lovley knit cherry.  Små sneglar lite på Revolution ska ta och prova den först. Såg himlans fin ut på dig Frusna flickan (tror jag det var som visade den i bt).
    åå.. en Cherry 100gr l/s top - har du provat den på? är den fin??
    Sitter just och funderar på om jag slå till på en sån på T som går ut strax..
    Har inte provat den modellen någon gång men är det inte den som alla säger sitter så bra?
  • malinoski

Åååå.. hade förälskat mig i en Pointell Me Dress i almost black och beställde den på nätet. Den kom idag, men nej... det var inte alls rätt modell för mig :(

Vad tror ni, lyckas man sälja den för ett rimligt pris på T eller ska man ge sig på besväret med en retur (ingen svensk site tyvärr)??

• malinoski

fru vanheden skrev 2009-09-15 23:11:51 följande:

Åh den som ser så snygg ut! Ja, verkar det besvärligt att returnera så hade jag chansat på tradera... Vilken storlek hade du i den?
    jag köpte klänningen i strl 1.
    Rent storleksmässigt sitter den som ett smäck - och den är en dröm under once in a lifetime! :)
    En underbar klänning, men den får nog förgylla någon annan tyvärr..
  • malinoski

fru vanheden skrev 2009-09-16 09:37:20 följande:

Jag vill också ha en frill i cherry eller almost black... De är så snygga! Men när jag väl kom fram till att jag tyckte att den var snygg var den slut överallt Hur var jackan i strl 3 jämfört med strl 2? Var det stor skillnad och vad var skillnaden mest?
    Var bor du någonstans?
    Var själv och tokshoppade på Wink förra veckan.
    Jag fick nämligen beslutsångest ang 100gr frill och köpte en i varje färg. De verkade ha alla storlekar!
  • malinoski

fru vanheden skrev 2009-09-16 10:04:33 följande:

Jag bor nära Kristianstad i skåne så här finns nästan inget utbud alls Storlek 2 letar jag efter. Vad gulliga ni är som bryr er Hittar ni någon så får ni gärna hojta Malinoski, vad är wink? Morty, men då ska jag nog behålla min i strl 3 då.. För 2 i 112 stramade ju i armarna men jag var rädd att min 3 i 738 kanske mest såg stor ut på mej...
    Wink ligger i Stockholm, i Sturegallerian - alltså nära OM butiken.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2