Inlägg från: villemina |Visa alla inlägg
  • villemina

Hur är Woodstock Roben i storleken? Jag är mittemellan 2 & 3, kan jag ha en 2:a...?

• villemina

Kräftskiva - vilken outfit ska jag välja?? Det hällregnar här...
    Har lagt in 2 bilder i galleriet: bild 1 med wrap tunic (private under) och bild 2 med kofta över istället. Tunna leggings till.

Vad tycker du e snyggast??

Känner mig osäker på hur man ska kombinera wrapen, tycker den e ganska svår i modellen...

(Bortse från att jag ser helt speedad ut på bilderna, min 6-åring ville absolut inte ta kort, fick fåna mig lite för att han inte skulle tröttna).

• villemina

Jihooo! Hittade precis min kofta i rätt storlek här:

nelly.com/productOverview.asp&qNavigationBrand=582&qBrand=582&language_id=1&gender=1&qSiteId=1

Visste inte att Nelly sålde OM! Utbudet var ju ganska skralt... Men det var PRECIS vad jag letade efter (Angora Long caridgan i grått).

Hoppas den åker SNABBT i posten!

*glad*

• villemina
    elma skrev 2009-08-25 13:39:32 följande:
    villemina: jag har köpt en jacka av honom och den ser väldigt äkta ut. Tror han köpt upp något restlager eller liknande. JAg köpte en brun/grå stl 1. Han hade stl 1 och 0 kvar!
    Aha, jag behöver en 2:a eller kanske 3:a. Ska ring ikväll o höra med honom! Tack för ditt svar!
  • villemina
    elma skrev 2009-08-25 13:39:32 följande:
    villemina: jag har köpt en jacka av honom och den ser väldigt äkta ut. Tror han köpt upp något restlager eller liknande. JAg köpte en brun/grå stl 1. Han hade stl 1 och 0 kvar!
    Aha, jag behöver en 2:a eller kanske 3:a. Ska ring ikväll o höra med honom! Tack för ditt svar!
  • villemina

Förresten, fick höra av en bekant idag:

"Asså - hur många ODD MOLLY-kläder HAR du egentligen??? Jag fattar inte hur du har RÅD!!!" (Observera att detta sades samtidigt som hon GLODDE uppifrån och ner på mig och himlade med ögonen. Jag hade plated denim skirt och en 327:a på mig).

Måste man stå och förklara sig då...? Hon köper kanske ett träningskort för 5000:- på nåt gym, det gör inte jag. Jag säljer barnens urväxta kläder (& mina som jag tröttnat på) på Tradera och tjänar en hacka som jag sedan väljer att köpa Odd Molly-plagg för.
    Varför kan man inte bara säga:

"Vilka snygga kläder du har alltid - vad skoj!"

*sur*

Ska man skämmas för att man gillar Odd Molly och kanske väljer bort annat (icke livsnödvändigt) för att stilla sitt OM-begär...? Hur "förklarar" ni er när ni får sådana "påhopp"?

• villemina

Frusna flickan skrev 2009-08-25 16:08:19 följande:

I min kopia från förra höstkollektionen står det 50% moair och 50% acryl. Har ingen äkta sådan tyvärr. (Skulle ju ha det men ist ligger en osäljbar kopia i lådan och samlar damm............)
    Jupp, min kopia är precis som den du beskriver! Mörkblå söm på lapper framtill, dåligt sydd i "nacklappen" och attans så kli-ig!!!
  • villemina

Mamma till N o N skrev 2009-08-25 21:39:45 följande:

hej tjejer!Nu har jag haft både en Checkme andress och en T88 buttondown här hemma på besök... Jag beställde 4:or men så stora dom var! (eller så har jag gått ner i vikt ;)) men det var nån annan som också tyckte T88 var stor i halsen..?? Men checkme kändes väldigt "volangig".... inte riktigt min stil kanske.Så nu har det blev det en Makeout blouse chalk och en Long cardigan i royal (båda 3:or)!!! Äntligen blev jag nöjd! Vilken underbar kofta!! Har bara använt den 2 ggr men fick komplimanger direkt! *kul*// M
    Koftan är verkligen supersnygg!!! Köpte en grå och är helt kär! Kommer bli en given favorit i höst!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2