Odd Molly - för oss inbitna del 2
*svim*
Guuuuuuud, va fin!!!!
O min storlek o allt!!
www.tradera.com/Odd-Molly-Burn-Baby-Burn-Veranda-Coat-385-auktion_96758157
Jobbigt!!
(OBS! INTE MIN AUKTION!)
*svim*
Guuuuuuud, va fin!!!!
O min storlek o allt!!
www.tradera.com/Odd-Molly-Burn-Baby-Burn-Veranda-Coat-385-auktion_96758157
Jobbigt!!
(OBS! INTE MIN AUKTION!)
Hur är Woodstock Roben i storleken? Jag är mittemellan 2 & 3, kan jag ha en 2:a...?
Kräftskiva - vilken outfit ska jag välja?? Det hällregnar här...
Har lagt in 2 bilder i galleriet: bild 1 med wrap tunic (private under) och bild 2 med kofta över istället. Tunna leggings till.
Vad tycker du e snyggast??
Känner mig osäker på hur man ska kombinera wrapen, tycker den e ganska svår i modellen...
(Bortse från att jag ser helt speedad ut på bilderna, min 6-åring ville absolut inte ta kort, fick fåna mig lite för att han inte skulle tröttna).
Jihooo! Hittade precis min kofta i rätt storlek här:
nelly.com/productOverview.asp&qNavigationBrand=582&qBrand=582&language_id=1&gender=1&qSiteId=1
Visste inte att Nelly sålde OM! Utbudet var ju ganska skralt... Men det var PRECIS vad jag letade efter (Angora Long caridgan i grått).
Hoppas den åker SNABBT i posten!
*glad*
Blev lite misstänksam:
www.blocket.se/halland/Odd_molly_jacka_ny_23114100.htm&w=3
Är väldigt sugen på en sådan fin jacka, men är den äkta?? Det står att det finns flera storlekar, varför har man det, liksom...?
EJ MIN ANNONS!!
Förresten, fick höra av en bekant idag:
"Asså - hur många ODD MOLLY-kläder HAR du egentligen??? Jag fattar inte hur du har RÅD!!!" (Observera att detta sades samtidigt som hon GLODDE uppifrån och ner på mig och himlade med ögonen. Jag hade plated denim skirt och en 327:a på mig).
Måste man stå och förklara sig då...? Hon köper kanske ett träningskort för 5000:- på nåt gym, det gör inte jag. Jag säljer barnens urväxta kläder (& mina som jag tröttnat på) på Tradera och tjänar en hacka som jag sedan väljer att köpa Odd Molly-plagg för.
Varför kan man inte bara säga:
"Vilka snygga kläder du har alltid - vad skoj!"
*sur*
Ska man skämmas för att man gillar Odd Molly och kanske väljer bort annat (icke livsnödvändigt) för att stilla sitt OM-begär...? Hur "förklarar" ni er när ni får sådana "påhopp"?
Frusna flickan skrev 2009-08-25 16:08:19 följande:
Mamma till N o N skrev 2009-08-25 21:39:45 följande: