• Bina

Odd Molly - för oss inbitna del 2

*vinkar*

• Bina
    Sommarbebben skrev 2009-08-17 19:59:36 följande:
    Shit, vilken kommentar jag fick på bloggen precis! Japp, smaken är som baken, men luktar inte det här lite "avundsjuka"???? Börjar härja om att man ville visa att var rik etc bara för att man bar Mollysar - vilket miffo! Nä, nu får ni muntra upp mig - blev helt ledsen, arg, nu mest förbannad för den knäppa kommentaren.
    va?
  • Bina
    Snova skrev 2009-08-17 21:33:25 följande:
    Bina Visst är det dig jag köpte lite Bugaboogrejer av typ 2006? De återfinns nu på Tradera!
    stämmer fint
  • Bina
    Skrutteruttan skrev 2009-08-19 06:50:09 följande:
    God morgon Dagens outft i bildtråden *I´m in löööve*. Tur att jag har en i dark blue på väg hem!
    Superfin färg den där cherry *smask*
  • Bina
    HardcoreHunny skrev 2009-08-19 02:27:34 följande:
    Vet att jag e liiite tjataig nu, men finns det ingen i denna tråden som har en Lovely Knit i bomull ifrån våren -09 som kan ge mig lite mått på den?! Snälla!!! *armhåla till armhåla mätt över ryggen *nacke till nederkant, utan kragen Vill ju köpa men vet ju inte strl riktigt ännu, snälla HJÄLP!!!
    vilka storlekar tvekar du mellan? Jag kan stå till tjänst med storlek 4a mått om det är aktuellt..
  • Bina
    jojoa75 skrev 2009-08-19 09:01:20 följande:
    Nån som vet om bubbles dress är lika stor i strl som bubbles tunikan?
    Jag har aldrig haft en tunika men ja dress är rymlig!
  • Bina

Nu fick jag också besök av någon anonym som tycker att vi skrävlar för mycket om våra kläder.. hur kan vi köpa så dyra och fula kläder?

everydaymolly.blogspot.com/

• Bina

Nu fick jag också besök av någon anonym som tycker att vi skrävlar för mycket om våra kläder.. hur kan vi köpa så dyra och fula kläder?

everydaymolly.blogspot.com/

• Bina
    elma skrev 2009-08-19 11:43:34 följande:
    ...och jag har med posten idag fått hem en efterlängtad filds of lace i storlek 0...jippie, visst är sommaren snart slut...men den som väntar på något gott.
    Åhh GRATTIS! den kan du ha hela vintern! Vilken färg valde du?
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2