• Bina
    Tramsing skrev 2009-10-16 17:37:49 följande:
    Köpte två jackor på Campadre (Odd Molly kampanj. Den skulle komma på måndag. Fick nu mail att jag inte får jackorna (en till mig o en till dottern), p.g.a att Odd Molly räknat fel. De har visat att jackorna fortfarande fanns i lager, men felräknat. Många av oss är nu jättesura. Otroligt dåligt av Odd Molly. Jag hade betalat jackorna inom 15 minuter in på kampanjen. Ngn annan som råkat ut för detta?
    urtråkigt verkligen.. de har tydligen strulat förut..
  • Bina

wiee vad fina grejer ni fått hem! Jag har inte shoppat något alls ur vinterkollektionen men däremot två oväntade färger .. tur jag färgade håret så jag kan ha de där godbitarna nu! 327 cherry kom idag.. och så väntar jag nu på underbara revolution blouse i royal.. wiee

• Bina
    Solskensmamman06 skrev 2009-10-16 22:00:39 följande:
    Bina, du är så snygg i din fina nya hårfärg! Kan tänka mig att royal gör sig bra till den. Vad kul det var med fotot på dig som blondin resp brunett, färgerna på OM plaggen gör sig ju verkligen olika pga hårfärg. Trevlig kväl!
    Tack snälla - vad gullig du är! Jag börjar vänja mig, trots att tanken var att jag skulle bli mörkt blond och det till slut blev brun-rött.. *fniss*

Trevlig kväll till dig också! KRAM
  • Bina
    triathlet skrev 2009-10-16 22:48:17 följande:
    Skuttar! Precis hemkommen från en heldagsövning i huvudstaden. Med mig hem kom Pow Jacket (äääääntligen), Pow-byxorna och en grå first lady (nope, jag är inte så färgglad... ). Och lite annat smått och gott av andra märken än OM. Vilken UNDERBAR butik Mathilde i PK-huset är! Har inte varit där tidigare och det var inte mycket i butiken som inte var av intresse. Vilken guldgruva!
    Låter som en fantastisk shoppingtur!
  • Bina
    isako skrev 2009-10-18 00:11:18 följande:
    Nope sorry, har aldrig vågat då jag inte kan testa live om de passar.. Tuuusen tack för tipset! Den är miiiin nu *lalalalalal* www.tradera.com/Fin-jacka-fran-Odd-Molly-gra-...
    Åhh grattis! Jag tittade på den men vågade inte tipsa med tanke på att det var en färsking! Jag är dock övertygad om att du är en skärpt kvinna och gör upp affären på ett säkert sätt! Wiee grattis!
  • Bina

Sue Ellen skrev 2009-10-19 08:10:12 följande:

Gomorron!! Idag är det väl den nittonde, tjejer? Då kanske Campadre-paketen börjar dimpa ner i postlådorna...? HOPPAS HOPPAS HOPPAS
    det hoppas vi på *applåderar förtjust*
  • Bina

Toddeloo... jag fann att Juniform har 20% på utvalda stickade plagg idag och i morgon ... dessutom har de fraktfritt

Jag klickade

• Bina
    alias skrev 2009-10-20 11:07:14 följande:
    Ja, ni ser ju själva hur arg jag är, tre gånger kom inlägget med! vet inte hur det gick till - sorry!!!
    Jag lyfte in det du skrev till OddEfva..
  • Bina

Titt-in i tråden.. här babblas det söta blusar minsann.. jag får nog gömma mig under en sten för att inte handla någon mer blus just nu. Min födelsedagspresent fick jag mail av maken att beställa.. så .. den som läst min blogg vet vad jag väntar på för något litet mysigt.

Är det någon som har span på nån Velour robe storlek 4 almost black? hojta gärna isåfall..

• Bina
    Blossom1 skrev 2009-10-30 14:53:57 följande:
    Ingen som vill svara på hur everyday long cardigan är i stl? Kan man ha en stl. mindre än vad man brukar ha?
    Normal skulle jag säga.. jag har iofs en storlek mindre på min och den funkar att knäppa.
  • Bina
    SooJuicy skrev 2009-11-01 11:02:08 följande:
    Tips till er som har småtjejer! Köpte en så söt klänning på lindex till lilltjejen, den blårutiga som skymtas på bilden. _Har en "odd molly lapp" nere i kanten där det står folklore. Perfekt att matcha men mamma molly
    vad gulligt!
  • Bina
    SooJuicy skrev 2009-11-04 21:21:42 följande:
    Varning för att skicka returer rekommenderat till campadre!!!!!!!!!!!! Det gjorde jag, för ville va säker på att det skulle komma fram o inte bli strul, men det skulle jag inte ha gjort för de kan nämligen inte hämta ut det har flera mellanhänder mm. Efter att mailat dem kollinummret och undrat varför de fortfarande inte hämtat ut det, och att de måste ändra fakturan så jag kan betala den hör de av sig om detta och att de ska försöka lösa det på något sätt.
    men åååh något som är rätt blir så fel.. blä.. hoppas det löser sig snabbt!
  • Bina
    Stargirl skrev 2009-11-06 19:46:46 följande:
    Jag ska göra en ny trådstart snart. Alla som vill ha sin blogg i TS kopiera dett inlägg och lägg till din blogg så jag har dem färdiga då jag ska göra nya TS.
    Bina vill fortsätta vara kvar

everydaymolly.blogspot.com/
  • Bina
    SooJuicy skrev 2009-11-07 14:32:39 följande:
    Uppföljning av campadre returen. Senaste mailat från dem: Jag har precis fått höra från min chef att en fullmakt ska skickas till fortus(vårt logistikcenter) och de kommer att kunna hämta ut rek.brev/paket på måndag senast tidsdag.......................... Puhh, så löser sig!!!!!!!
    vad skönt - men så omständigt
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2